Ben de yazdıklarınızın hepsine katılıyorum.
Bir kere zina kelimesi, dolunay arkadaştan çıkmamış,
başka bir arkadaş kullanmış zina kelimesini ve kendince zinayı yorumlamış.
Neymiş, aşkla olan ilişkiler zina değilmiş, güler misin ,ağlar mısın?
Punchshe arkadaş, herkesin doğrusu kendineyse, bizim doğrularımızda kendimize,
siz niye her yazılanı üstünüze alınıyorsunuz anlamadım, size yazılmış,
sizi muhatap alarak yazılmış birşey var mı ortada?
Konuyu alıp dinle bağdaştıran, dinle ilgili buraya kopyala yapıştır yapanda sizsiniz.
Ben de, arkadaşta, kendince zinayı yorumlayan, yanlış yorumlayan arkadaşa açıklama yaptık,
sizle var mı bir alakası, bir yanlışı düzeltecekseniz, bu yanlışları görseniz, heralde zina kelimesinin de
anlamını da netten bakmışsınızdır, kopyala yapıştır yapabilirsiniz.