- Katılım
- 19 Ağustos 2019
- Mesajlar
- 4.069
- Emoji Skoru
- 12.323
- Puanlar
- 208
- Yaş
- 32
Çok geçmiş olsun canım kaç gündür yazacagim fırsat olmadı nasıl iyi mi şimdi biraz dahaCanımlar ben yeni girdim evime. Dün babamı acil anjiyoya aldılar. Apar topar memlekete gittik gece. Karın ağrısı diye gitti kalp krizi çıktı. Bugün de anca girebildim eve. Çok şükür biraz daha iyi ama hala ağrısı var. Araştırıyorlar sebebini bakalım. Rabbim korusun anne babalarımızı, hayatımdaki en kötü babalar günüydü.