- Katılım
- 21 Şubat 2013
- Mesajlar
- 11.689
- Emoji Skoru
- 27.326
- Puanlar
- 798
Afiyet olsun tatlim serbest gün yapmış olursun ,yuryusde cok iyiBugünkü menüm sabah
Sucuklu yumurta iki dilim TB ekmeği biraz patates kızartması domates salatalık
Akşam
Disardaydim gün boyu
Adana porsiyon yarında çiğ köfte vardı üç dört tane onu yedim sonra bı kase aşure yedim
Ara maden suyu baya kacamakli gün oldu yani
Şu tam bilmiyorum 2 2.5 lt olmuştur
Spor olarak da adım attım baya evye tezgah ayna cam falan baktık yürüdüm bayada adım sayacini acmamisim
@Ellssa @Boncuk2307 @tomrs