• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkek arkadaşımın sorunu ve tavrı

lilyum004

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Aralık 2025
Mesajlar
22
Emoji Skoru
10
Puanlar
3
Yaş
38
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
 
Ay mübarek gun valla kimsenin günahını almak istemiyorum ama neden bana sizden para isteyecek de alt zemin hazırlıyor gibi geldi bilmiyorum ben yanılırım inşallah
Yok sanmıyorum öyle bir ihtimali. Sorun maddiyat değil ama bir bela var diyor illegal olabilir .
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Ayrıca bu süreçte onunla görüşme veya arama ilgi talep ettiğimde bunu bencillik olarak görüyor her şey benim istediğim gibi oluyormuş kötü bir dönem geçiriyormuş vs
 
Ayrıca bu süreçte onunla görüşme veya arama ilgi talep ettiğimde bunu bencillik olarak görüyor her şey benim istediğim gibi oluyormuş kötü bir dönem geçiriyormuş vs
Yani o kadar bariz ki bağlama çekiyor
Simdi bakin ben kendi eşimden biliyorum flört döneminde olsun 2-3 yıl sürmüştü bu evlendikten sonra olsun benim çözümünü bulamayacağım bir konuyu bana yansıtmadı asla şimdi bu sevgilinizin bir derdi var bu yüzden ilişkiniz başlarda ne kadar harikaydı ama sonra kötü oldu Güya işte siz o fedakarlığı yaparsanız tekrar güzel Günlerinize döneceksiniz Tabii ki ben onu tanımıyorum Yine diyorum mübarek gün asla kimsenin günahına girmek istemem ama inanın ipuçları bunu gösteriyor Bekleyelim görelim size aile borcumu der kefil oldum mu der esasında nedir kumar mıdır başka bir şey midir Bana altından para çıkacak gibi geliyor Ben kolay kolay yanılmam dediğim gibi yazarsanız çok sevinirim ne olduğunu öğrendiğinizde
 
İnşallah ama ben diyorum ki yanılmam kolay kolay .. ne olduğunu öğrenince yazar misiniz bir de lutfen ama lutfen para vermeyin olur mu
İnşallah ama ben diyorum ki yanılmam kolay kolay .. ne olduğunu öğrenince yazar misiniz bir de lutfen ama lutfen para vermeyin olur mu

Yani o kadar bariz ki bağlama çekiyor
Simdi bakin ben kendi eşimden biliyorum flört döneminde olsun 2-3 yıl sürmüştü bu evlendikten sonra olsun benim çözümünü bulamayacağım bir konuyu bana yansıtmadı asla şimdi bu sevgilinizin bir derdi var bu yüzden ilişkiniz başlarda ne kadar harikaydı ama sonra kötü oldu Güya işte siz o fedakarlığı yaparsanız tekrar güzel Günlerinize döneceksiniz Tabii ki ben onu tanımıyorum Yine diyorum mübarek gün asla kimsenin günahına girmek istemem ama inanın ipuçları bunu gösteriyor Bekleyelim görelim size aile borcumu der kefil oldum mu der esasında nedir kumar mıdır başka bir şey midir Bana altından para çıkacak gibi geliyor Ben kolay kolay yanılmam dediğim gibi yazarsanız çok sevinirim ne olduğunu öğrendiğinizde
Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendi hikayenize benzettiğiniz için öyle hissettiniz bence ama bu biraz da karakter meselesi her erkek kız arkadaşından para isteyecek karakterde değil. Öyle bir durum olsa bana neden bu kadar soğuk yapsın ister ve geçer soğuk yaptıkça benim para verme ihtimalim mi artacak alakası yok o yüzden 😂
 
Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi

Ne olabilir yani bana trip atma sevgi isteme bunaltma tarzı konuşma yapacak kadar , insanın derdi olur gelir der ki şu şu konuda derdim var çözmeye çalışıyorum bugünlerde bana karşı daha hassas olur musun ?


Başımda bela var bugünlerde trip atma sorgulama.
Neyim ben bostan korkuluğu mu ?
Önemli bile olsa şu üslupla düşünemez insan.
Bilemiyorum ya bana sizi seviyor gibi hissettirmedi.
 
Yorumunuz için teşekkür ederim. Kendi hikayenize benzettiğiniz için öyle hissettiniz bence ama bu biraz da karakter meselesi her erkek kız arkadaşından para isteyecek karakterde değil. Öyle bir durum olsa bana neden bu kadar soğuk yapsın ister ve geçer soğuk yaptıkça benim para verme ihtimalim mi artacak alakası yok o yüzden 😂
Yanlış anlaşılma olmus kendi hikayenize benzetmek demişsiniz benim oyle bir hikayem yok ve olmadı
Eşim yapi itibariyle onu tanıdığım andan beri çözümüne katkıda bulunamayacagim hiç bir sorunu bana anlatmamistir
Yani şunu demek istiyorum bu adamın bir sorunu var ne olduğundan bahsetmiyor ama bu sorun sebebiyle de sizi üzüyor guzel giden ilişkiniz berbat hale geliyor ilgi alaka vermeyi red ediyor bu süreçte sizce nicin var mi sizin yapabileceğiniz bir sey yok di mi siz sorun bakalim benim yapabileceğim bir sey var mi diye bir

Neyse ben yanılmış olayım
 
Ne olabilir yani bana trip atma sevgi isteme bunaltma tarzı konuşma yapacak kadar , insanın derdi olur gelir der ki şu şu konuda derdim var çözmeye çalışıyorum bugünlerde bana karşı daha hassas olur musun ?


Başımda bela var bugünlerde trip atma sorgulama.
Neyim ben bostan korkuluğu mu ?
Önemli bile olsa şu üslupla düşünemez insan.
Bilemiyorum ya bana sizi seviyor gibi hissettirmedi.
Diyorum bak anlatmıyorsun da ben sadece iyi günde yiyip içip gezmek için değil derdinde de yanında olmak isterim diye. Yok diyor anlatılacak türden değil diyor . Aslında konunun benle ilgili olmadığını defalarca söyledi ben bu tavırlara alındığımı söyleyince. Ama ne bileyim çok ters davranıyor aşırı sinirli patlamaya hazır gibi. Onu daha önce hiç böyle görmedim normalde çok sakin biridir. Şu döneminde bir de beni sevmiyor musun diye kavga çıkarmak istemedim düzelmesini istiyorum tabi içim içimi yiyor napsam nasıl yaklaşsam bilemedim 🤷🏻‍♀️
 
Yanlış anlaşılma olmus kendi hikayenize benzetmek demişsiniz benim oyle bir hikayem yok ve olmadı
Eşim yapi itibariyle onu tanıdığım andan beri çözümüne katkıda bulunamayacagim hiç bir sorunu bana anlatmamistir
Yani şunu demek istiyorum bu adamın bir sorunu var ne olduğundan bahsetmiyor ama bu sorun sebebiyle de sizi üzüyor guzel giden ilişkiniz berbat hale geliyor ilgi alaka vermeyi red ediyor bu süreçte sizce nicin var mi sizin yapabileceğiniz bir sey yok di mi siz sorun bakalim benim yapabileceğim bir sey var mi diye bir

Neyse ben yanılmış olayım
Defalarca sordum hemde. Tesekkur ediyor ama yok diyor bu öyle bir mesele değil yanımda olabileceğin bir konu değil diyor .
 
Diyorum bak anlatmıyorsun da ben sadece iyi günde yiyip içip gezmek için değil derdinde de yanında olmak isterim diye. Yok diyor anlatılacak türden değil diyor . Aslında konunun benle ilgili olmadığını defalarca söyledi ben bu tavırlara alındığımı söyleyince. Ama ne bileyim çok ters davranıyor aşırı sinirli patlamaya hazır gibi. Onu daha önce hiç böyle görmedim normalde çok sakin biridir. Şu döneminde bir de beni sevmiyor musun diye kavga çıkarmak istemedim düzelmesini istiyorum tabi içim içimi yiyor napsam nasıl yaklaşsam bilemedim 🤷🏻‍♀️

Anlatılacak türden değil deyip deyip öfkeleniyorsa size , durup neden bu insanın öfkesini çekiyorsunuz ki ? Gelip ayrılıp gitse sizden ben elimden geleni yaptım rahatlığınız mı olacak ?

Anlatacak türden değilse sana gösterdiğim hassaslık bitti beni değerli görüyorsan söylersin ya da sen kendini hazır hissedene kadar konuşmayalım deyip aradan bir çekilin bakalım tavırları ne olacak.
 
Anlatılacak türden değil deyip deyip öfkeleniyorsa size , durup neden bu insanın öfkesini çekiyorsunuz ki ? Gelip ayrılıp gitse sizden ben elimden geleni yaptım rahatlığınız mı olacak ?

Anlatacak türden değilse sana gösterdiğim hassaslık bitti beni değerli görüyorsan söylersin ya da sen kendini hazır hissedene kadar konuşmayalım deyip aradan bir çekilin bakalım tavırları ne olacak.
Yazınca normal konuşuyor normal cevaplar veriyor ancak bir iki kez buluştuk aşırı soğuk uzaktı bu meseleyi hep düşündüğünü çözmeye çalıştığını bu durumdan o da memnun olmadığını söyledi. Niye çekiyorsunuz diyorsunuz evet hassasiyet göstermeye çalışıyorum çünkü duygularım var değer veriyorum duygular olunca sizin dediğiniz gibi böyle kestirip atamıyorum . Hiç yazmaya bilirim yalnız bırakabilirim dedim öyle bir şeye gerek yok normal konuşuruz dedi yani ayrılmak istese dicem öyle de demez
 
Valla zaten insanın kendine zor tahammülü olan yaşlara gelince hiç çekemiyor bazı şeyleri , ne yani tefeciye mi bulaştı kumarda mı battı, mafyaya mı karıştı, hastalık mı geldi Allah korusun
Senle ilgili değil başım belada ben sana ilgi vermiyorum tripte atma bu günlerde sevgi de bekleme ben kafam rahat olunca dönerim sana gibi tavırlar.
 
Derdi, sıkıntısı varsa bile hayatındaki insana böyle davranamaz, ne münasebet.
onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Herifin şu çirkin tavır ve davranışlarına rağmen hâlâ böyle düşünmen çok üzücü, yapma kendine bunu.
 
Yazınca normal konuşuyor normal cevaplar veriyor ancak bir iki kez buluştuk aşırı soğuk uzaktı bu meseleyi hep düşündüğünü çözmeye çalıştığını bu durumdan o da memnun olmadığını söyledi. Niye çekiyorsunuz diyorsunuz evet hassasiyet göstermeye çalışıyorum çünkü duygularım var değer veriyorum duygular olunca sizin dediğiniz gibi böyle kestirip atamıyorum . Hiç yazmaya bilirim yalnız bırakabilirim dedim öyle bir şeye gerek yok normal konuşuruz dedi yani ayrılmak istese dicem öyle de demez


Hepimiz çoğumuz hayatta bir şeylere değer veriyoruzdur duygumuz vardır , o zaman bir gün gelsin ben hallettim olayı desin devam edin gitsin
Merak etmeyecek misiniz ?
 
Anlatılacak türden değil deyip deyip öfkeleniyorsa size , durup neden bu insanın öfkesini çekiyorsunuz ki ? Gelip ayrılıp gitse sizden ben elimden geleni yaptım rahatlığınız mı olacak ?

Anlatacak türden değilse sana gösterdiğim hassaslık bitti beni değerli görüyorsan söylersin ya da sen kendini hazır hissedene kadar konuşmayalım deyip aradan bir çekilin bakalım tavırları ne olacak.
Bir de bu dediğiniz tavrı gösterememe sebebim ilk soğuk yaptığı gün ben o uzak tavırlarına şok oldum ve kaldıramadığım için alınganlık gösterdim benle ilgili olduğunu düşünüp. Masadan kalkıp eve gittim. O da evet fazla yansıttım bu kadar ben de bilemezdim dedi ama alındığınu söyledi onu kötü zamanında asık suratını çekmemişim kalkıp gitmişim o bana bu kadar değer verirken. Ben gönlünü almaya çalıştığımdan böyle bir rest çekemiyorum şuan anlayacağınız
 
Hepimiz çoğumuz hayatta bir şeylere değer veriyoruzdur duygumuz vardır , o zaman bir gün gelsin ben hallettim olayı desin devam edin gitsin
Merak etmeyecek misiniz ?
Tabikide edeceğim ama öğrenme konusunda elimden bir şey gelmiyor böyle içine kapanık bir insan anlatmıyor yapısı bu
 
Bir de bu dediğiniz tavrı gösterememe sebebim ilk soğuk yaptığı gün ben o uzak tavırlarına şok oldum ve kaldıramadığım için alınganlık gösterdim benle ilgili olduğunu düşünüp. Masadan kalkıp eve gittim. O da evet fazla yansıttım bu kadar ben de bilemezdim dedi ama alındığınu söyledi onu kötü zamanında asık suratını çekmemişim kalkıp gitmişim o bana bu kadar değer verirken. Ben gönlünü almaya çalıştığımdan böyle bir rest çekemiyorum şuan anlayacağınız

Masadan kalkıp gitmek yerine konu ne bilmiyorum bana söylemeyecek kadar beni önemsiz hissettirmen hoş değil ben elbette üzüntünü sıkıntını dinler yanında olurum anlatmasan bile tavırlarını böyle görmek hoş değil
Diyip konuşsaydınız

Ayrıca gönlünü almak için ne demek ne münasebet yani her şeyden habersiz kötü surat çeken siz bi de bu dönemde gönül mü alıyorsunuz

Hastalık olur çok büyük olay olur üzüleceğinizi düşünür anlatmaz ona lafım yok
Ama trip atma sevgi bekleme bunaltma eeee?
 
Back
X