- Katılım
- 22 Aralık 2025
- Mesajlar
- 22
- Emoji Skoru
- 10
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 38
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?