• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkek arkadaşımın sorunu ve tavrı

Tabikide edeceğim ama öğrenme konusunda elimden bir şey gelmiyor böyle içine kapanık bir insan anlatmıyor yapısı bu

İçine kapanıklık değil gibi üzgünüm çünkü trip atma şu bu vb şeyleri düşünen insan içten pazarlıklıdır.
 
Masadan kalkıp gitmek yerine konu ne bilmiyorum bana söylemeyecek kadar beni önemsiz hissettirmen hoş değil ben elbette üzüntünü sıkıntını dinler yanında olurum anlatmasan bile tavırlarını böyle görmek hoş değil
Diyip konuşsaydınız

Ayrıca gönlünü almak için ne demek ne münasebet yani her şeyden habersiz kötü surat çeken siz bi de bu dönemde gönül mü alıyorsunuz

Hastalık olur çok büyük olay olur üzüleceğinizi düşünür anlatmaz ona lafım yok
Ama trip atma sevgi bekleme bunaltma eeee?
Tabikide öyle konuşup kalktım. Ben senin hayatındayım kaç aydır seni böyle etkileyen sorununu anlatacak kadar yer alamamışım demekki hayatında dedim . Tabikide 3 kez sordum baktım yok hala aynı bende sinirlendim kalktım masadan . Onu öylece bırakarak canını sıkmışım da duygu karmaşasına girmişte sen bana inanmıyor ve güvenmiyorsun en küçük pürüzde çıkıp gitmeye hazırsın gibi bile dedi. Halbuki öyle bir şey yok ben ilişki ciddiye dönmeden kimseye kendimi bırakan bir yapıda değilim. Normalde asla çekeceğim tavırlar değil ama sırf kırdığımı düşündüğüm ve zor bir dönemde diye ses çıkaramıyorum
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Başka birilerinin kapısında onu ikna ediyor,gönlü sizden geçmiş ama ne olur ne olmaz diye sizi de elinde tutuyor.Gerçekten başında bela olsa sizi uzak tutardı kendinden, direk ayrılır,bir zarar olur diye korumak isterdi.Hem gün içinde aklına gelmiyorsun hem aşk konuşmak istemiyor ama arayın havadan sudan konuşalım diyor,belli ki öbür tarafa daha çok değer veriyor,aşk sözcükleri size layık değil.Kaygılı,kaçınık vb şeyleri bir kenara bırakın,kendinizi korumayı ve değer vermeyi öğrenin böyle tiplere selam bile vermeyin....
 
Başka biri var :)
Ben normal akışındaki biri değilim o yüzden düz akışta konuşamayız derdin varsa anlatırsın bana anlatamıyorsan anlatacağın insanlara harca vaktini de naşlasın.
Valla üzgünüm ama ayrılmak istediğini söyleyecek göt olmuyor bazılarında böyle ters davranıp kadının ayrılmasını bekliyorlar
 
Sizi manipüle etmiş hala sorunlu tarafın sinirlendiren tarafın kendiniz olduğunu düşünüyorsunuz.
Tamamen bütün ilginizi çekin o mesaj yazarsa da cevap vermeyin arayıp sorduğunda da sen biraz kendini toparla işlerini düzeltince konuşuruz deyin.
Bahane üretiyor böyle bir şey olamaz ilişkisini kaybetme korkusu yok.
Kendinizi tamamen çekin pişman olursa şans verirsiniz, yine aynı devam ederse zaten ortada bir ilişki yoktur
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Ayrıl. Çok çok net yazdım. Ayrıl.
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Mit peşindeyse söylesin
Sen inanırsın bence
 
Yeni nesil kızlar çok saf ya. Bizim nesilde şu tavrı yiyen kız sayısı çok azdı.

%98 yeni bir kız peşinde, olursa ayrılacak olmazsa sorunumu hallettim diye sana gelecek.

Cia falan peşinde değilse anlatamam demesinin elle tutulur bir yanı yok.

Her şey bir tarafa, diyelim ki doğruyu söylüyor, illegal işelere bulaştı ve başı belada. Senin illegal işler yapan adamın yanında yöresinde ne işin var benim über akıllı kızcağızım?
 
Yok sanmıyorum öyle bir ihtimali. Sorun maddiyat değil ama bir bela var diyor illegal olabilir .
İllegal işlerle uğraşan, kriminal tiplerle mi takılıyorsunuz?
Bunun sonu ya dolandırılma, yada ıssız bir bağ evinde katledilme, bir plaza katından düşmeyle(!) bitiyor.
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?

Ay erkeklerin ben ayrılmak istiyorum demeye götüm yemiyor, ama sana bok gibi davranacağım, sen ayrıl benden taktiği. Kızım sorunlarım var diyorum anlamıyor musun 😂 düşmeyin kızlar bunlara ya, engelle sümük gibi kalsın
 
başka bir kız var canım onunla takılıyordur paso

o ayrılmadan senden sen ayrıl
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Ben en çok şuna takıldım; bu adam kim ki "aman sinirlenmesin, aman kırılmasın" diye kendinizi bu kadar yok sayıyorsunuz? Partnerlik dediğiniz şey, insanın en zor gününde bile birbirine yaslanabilmesidir. "İlişkimiz aklıma bile gelmedi" diyen biri varken siz hâlâ "onu nasıl desteklerim" diye kendinizi yiyip bitiriyorsunuz. Bir durun. Mesafe istiyorsa verin gitsin o mesafeyi. Sürekli sohbeti başlatan, alttan alan, anlayış gösteren taraf neden sizsiniz? Siz onun psikoloğu değilsiniz, partnerisiniz.
Bir insanın derdi olabilir, buna kimsenin itirazı yok. Ama derdi var diye karşısındaki insanı belirsizlikte bırakmak, soğuk davranmak, bütün yükü onun omzuna koymak sağlıklı bir ilişki değildir. Siz de insansınız. Sizin de ilgiye, güvene ve netliğe ihtiyacınız var. Biraz kendinize saygınız olsun. Sürekli peşinden giderek değil, geri çekilerek anlayın sizi gerçekten önemsiyor mu. Çünkü sizi kaybetmekten korkan insan, sizi sürekli "idare et" noktasına getirmez. Siz şu an onun ruh halini korumaya çalışırken, o sizin ruh halinizi hiç düşünmüyor. Asıl sorgulanması gereken de bu.
 
Başkasi var. 😄
Bak ayyyyniiissiii 16 yasimda basima gelmisttii. Baska kizlarla yazistigi gorustugu icin hesap sorulmasin diye ugrasmamak icin bilmem ne sorunlarim var ozel sorunlarim var vs ben kucuk oldugum icin inanmistim.
Koca kadinlar şöyle seyleri yemeyin ya 38 yasindasin.
Ya baskasi var ya bi oyun yapiyor. Oyle derdim var iliskimizi unutuyorum diye bisey olmuyor kimseye dogru durusy bir ilisskide gokten taşta dusse erkekler boyle davranmiyor.
 
Yeni nesil kızlar çok saf ya. Bizim nesilde şu tavrı yiyen kız sayısı çok azdı.

%98 yeni bir kız peşinde, olursa ayrılacak olmazsa sorunumu hallettim diye sana gelecek.

Cia falan peşinde değilse anlatamam demesinin elle tutulur bir yanı yok.

Her şey bir tarafa, diyelim ki doğruyu söylüyor, illegal işelere bulaştı ve başı belada. Senin illegal işler yapan adamın yanında yöresinde ne işin var benim über akıllı kızcağızım?
Bizim 18- 20 yaşlarımızda bu numaraları yemiyorduk,eskiden internet, sosyal platformlar bu kadar yoktu,ama kendi içimizde sorgulama,durumu analiz etme zekamız ve kendini koruma iç güdümüz çok yüksekti.Herşeyin,herkesin ortada olduğu,örnek tecrübelerin milyonlarca platformda paylaşıldığı bu devirde çoğu kızımızın hâlâ fazla saf takılmaya devam etmesi büyük bir sorun...
 
Back
X