• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkek arkadaşımın sorunu ve tavrı

Bizim 18- 20 yaşlarımızda bu numaraları yemiyorduk,eskiden internet, sosyal platformlar bu kadar yoktu,ama kendi içimizde sorgulama,durumu analiz etme zekamız ve kendini koruma iç güdümüz çok yüksekti.Herşeyin,herkesin ortada olduğu,örnek tecrübelerin milyonlarca platformda paylaşıldığı bu devirde çoğu kızımızın hâlâ fazla saf takılmaya devam etmesi büyük bir sorun...
Kadın yeni nesil değilmiş ya la🤭 Bizim nesilmiş.
 
Kumarda batmış olabilir
Sakın mızmızlanıp iyice şımartma şunu
Gez toz, arkadaşlarınla görüş
O yazınca da sıcak ama kısa cevaplar yaz
İt gibi dönecek
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
ben sürekli ben mi bişey yaptım benimle ilgili bişey mi öğrendi diye kendimde suç arayan bir tipim bir bu geldi iki de daha berbat alakasız baska biri olabilir mi ne alakaysa filmlerdeki gibi birini hamile bırakmıs falan
 
Annesi ekmek almaya Yollar O esnada seni arar sorarsın nereye bi işim var der falan 🤭
okulda da kapüşonu kafaya çekip dolaşır, derste en arka sıraya kafayı gömer. bunları en son lisede yaşamamış mıydık hepimiz ya :D
 
Bir sıkıntıya düştüğümde ilk aklıma gelen eşimle konuşmak, ona koşmak oluyor. İnsan sevdiğinin yanında huzur bulur. Sizinki çok sağlam pabuç gibi gelmedi bana. Akışına bırakın, üstüne düşmeyin. Tavrı aynen devam ederse ayrılın.
 
Diyorum bak anlatmıyorsun da ben sadece iyi günde yiyip içip gezmek için değil derdinde de yanında olmak isterim diye. Yok diyor anlatılacak türden değil diyor . Aslında konunun benle ilgili olmadığını defalarca söyledi ben bu tavırlara alındığımı söyleyince. Ama ne bileyim çok ters davranıyor aşırı sinirli patlamaya hazır gibi. Onu daha önce hiç böyle görmedim normalde çok sakin biridir. Şu döneminde bir de beni sevmiyor musun diye kavga çıkarmak istemedim düzelmesini istiyorum tabi içim içimi yiyor napsam nasıl yaklaşsam bilemedim 🤷🏻‍♀️
Baskasiyla gorusuyordur olmazsa sana doner
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Başkasını buldum diye bas bas bağırıyo aslında
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Allah aşkına başına ne tür bir bela gelmiş olabilir ki seninle paylaşmıyor. Bu bana çok ters. Ailevi bir meseleyse bunu belirtip detay vermeyebilir. Ama hiçbir açıklama yapmadan üstüne ilgisiz davranması kabul edilebilir değil.
 
Ayrılmak için yol yapıyor
Çok tipik şeyler değil mi ?
uzaklaşma sonrasında başımda bela var demesi
Ayrıca sizin desteğinizi istemeyen biri için fazla düşünceli davranıyorsunuz
Emin olu bugün ayrılalım derseniz hemen kabul edecektir.
 
O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi.

Adamın ailevi bir meselesi vardır yahut bir kaç aylık sevgiliyle paylaşmayı uygun görmediği bir mesele ortaya çıkıvermiştir, kendince onur kırıcı bir meseledir, hayat bu, olabilir böyle şeyler... Senin hayatındayım kaç aydır seni böyle etkileyen sorununu anlatacak kadar yer alamamışım demekki hayatında deyip masadan kalkmak, yani paylaşmamasını adamın gözündeki değerinize çevirmek, bence, yersiz olmuş.

Paylaşmadığı "belâ" nedeniyle değişen tutum ise meseleniz, ölçer tartarsınız, biraz zaman tanımaya değer buluyorsanız, biraz fedakarlık eder, biraz gözleyip beklersiniz. Yok eğer, bu durum sizin tahammül etmeyi tercih etmeyeceğiniz bir şey ise, uzaklaşırsınız siz de.

Ama esas mesele, bunların hepsi size ait kararlar. Adamı, sizin kaygılı bağlanma dediğiniz duygunuzu göz önüne alıp, sizin rahat edeceğiniz şekilde davranmaya zorlayamazsınız. Sorumluluk alıp, tercih yapıp, tercihinizin arkasında duracaksınız.

Ben olsam, - velev ki her söylediği doğru - kriz yönetemeyen, kriz anında böyle yalpalayan bir adamla zaten asla devam etmem.
 
Başkasını bulmuştur. Karşı taraf ayrılsın, sorumluluk almayayım işini cok sever erkekler. Ya da onunla iş istedigi gibi yürümezse diye yedekte tutuyordur.
Bu ıssız adam numaraları çok bayatlamadi mı artık. Hala nasıl inanabiliyor insanlar anlamıyorum.
Ha diyelim ki gerçekten bir sorunu var. Başımda bela var diyor. Bu kadar söylemediğine göre ne işlere bulaştı acaba diye düşünür, yine sepetlerim. Ne diye belası olan gizemli birini hayatımda tutacağım.
 
Yeni nesil kızlar çok saf ya. Bizim nesilde şu tavrı yiyen kız sayısı çok azdı.

%98 yeni bir kız peşinde, olursa ayrılacak olmazsa sorunumu hallettim diye sana gelecek.

Cia falan peşinde değilse anlatamam demesinin elle tutulur bir yanı yok.

Her şey bir tarafa, diyelim ki doğruyu söylüyor, illegal işelere bulaştı ve başı belada. Senin illegal işler yapan adamın yanında yöresinde ne işin var benim über akıllı kızcağızım?

Konu sahibi 38 yaşında. Bizim nesil yani 🥹
 
Of benim böyle gizemli şeylere asla sabrım yok. Lisede vardı bu sorunlarım var kötüyüm hayatımda kal ama beni bunaltma erkekleri. Salak salak tripli haller falan. O zaman da çekemiyordum. Ne olabilir ya bu kadar aylaaaarrrr sürecek de bela başında olacak da seni sallamayacak bi de manipüle edecek. Sen ayrılmayacaksın o belli ama o bir noktada yapamıyorum sorunlarım var hayatımda sana yer ayıramam şu an uğraşmam gereken şeyler var diyecek.
 
Farkli biri var onunla olmazsa tekrar isinir sana merak etme. Hayatimizda problem olunca sevdigimiz insanlara soguk mu yapiyoruz ? Yoksa daha mi sıkı sariliriz bizi iyi hissettirdikleri icin. Çakalin teki bak bekle tetikte hic masum seyler cikmayacak altindan gibi zaten 6 aylik bi iliski tekmeyi basmaya hazirlan
 
Bir de bu dediğiniz tavrı gösterememe sebebim ilk soğuk yaptığı gün ben o uzak tavırlarına şok oldum ve kaldıramadığım için alınganlık gösterdim benle ilgili olduğunu düşünüp. Masadan kalkıp eve gittim. O da evet fazla yansıttım bu kadar ben de bilemezdim dedi ama alındığınu söyledi onu kötü zamanında asık suratını çekmemişim kalkıp gitmişim o bana bu kadar değer verirken. Ben gönlünü almaya çalıştığımdan böyle bir rest çekemiyorum şuan anlayacağınız
Off tam bir manipulator. Uzgunum ama yaz geldi kani bitlenmis seni de yedekte tutuyor anladim ben. Ne sacma bir bahane resmen seni sorgulamaman icin manupile etmis. En agir tavri koy ki defolsun gitsin sende yoluna bak. Bu seni cok üzer.
 
Yaklaşık 6 aylık güzel giden bir ilişkim var. Erkek arkadaşımın son 2 haftadır çok soğuk davranıyor ve aşırı tahammülsüz. O kadar sormama rağmen derdini anlatmak istemediğini, anlatılacak türden bir sorun olmadığını yoksa anlatırdım zaten diye söyledi. Başında bir bela olduğunu, bununla uğraştığını, bu süreçte ilişkimizin aklına bile gelmediğini söyledi. Bu cümlesine tabii ki kırıldım. Onu daha önce hiç bu kadar gergin görmedim. Yaklaşık 1 haftadır bu hallerini idare ediyorum tribe girmemem gerektiğini, bu süreçte sevgisini, verdiği değeri sorgulamamam gerektiğini söyledi. Kendime engel olmaya çalışıyorum, kötü düşünmemeye çalışıyorum ama bir yandan bu ne kadar sürecek böyle diye içim içimi yiyor bu süreçte. Hiç yazmayayım mı dediğimde hayır konuşalım ama normal konular, sohbet akışı diyor. Sabah uyanınca hep ben yazıyorum ya da gün içinde ben sohbeti başlatıyorum, o yazmıyor. Bu süreçte pek görüşemedik biraz kırıcı bir ruh halindeymiş kırmak istemezmiş bu yüzden görüşmediğini söyledi. Bende malesef kaygılı bağlanma tipi var ve yardımımı ilgimi bu kadar reddeden tavırlar karşısında kendimi yıpratıyorum beynim sürekli negatif düşünce üretiyor. Anlamadım nasıl konuyu bilmeden ve onu sinirlendirmeden desteğimi hissettirebilirim.?
Desteklik bir durum yoktur belki.Bsşka birini bulmuştur
 
Nostalji yaşadım konuyu okuyunca.Yil olmuş 2026 hala bu konular boylemiymis.Hem de olgun yaş kisiliklerde.Yerinizde olsam hiç ustelemem noktayı koyardım.Yillarinizi vermemissiniz ki sineye cekeceksiniz..Yüzde doksan ayrılmak istiyor sizin de ona çok bağlandığınızi bildiğinden başına bela olmayin diye sizi bezdirmeye çalışıyor.
 
Back
X