Ev hanımı??

Ev işleri ve bebeğin fiziken çalışılmayan her işten daha yorucu olduğunu düşünüyorum
 
Ev işleri ve bebeğin fiziken çalışılmayan her işten daha yorucu olduğunu düşünüyorum
Ikisinde denemiş biri olarak bebek bakmak çalışmanın %10 u bana göre.
Ama bebeği zor olan annelerede çok hak veriyorum Allaha bin şükür benim bebegim çok uslu bir bebek.
 
Bebek 9 da yatıyorsa erken baya bence, onu uyuttuktan sonra kendinizle ilgilenemez misiniz? Ben bu tarz şeylerin iki tarafın birbirini gözlemlemesi ve anlamasıyla çözülmesi gerektiğini düşünüyorum. Yani kesin çizgilerle bu senin bu benim işim demek biraz çıkarcılığa girmiyor mu? Herkes madende çalışmıyor sonuç olarak evde olan siz de bebekle çok yorulmuş olabilirsiniz ki bazen wc ye bile gidemiyordum doğum iznindeyken. Bir çamaşır asmak da yani işlerin hepsini yüklenmek demek olmuyor.
 
Ikisinde denemiş biri olarak bebek bakmak çalışmanın %10 u bana göre.
Ama bebeği zor olan annelerede çok hak veriyorum Allaha bin şükür benim bebegim çok uslu bir bebek.
Ben de bu yorumu ikisini de denemiş biri olarak yapmıştım :)
 
`