• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İşin içinden çıkar mısınız? Bir kayınvalide problemi

FloppyDisk

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Kasım 2023
Mesajlar
3.384
Emoji Skoru
6.278
Puanlar
88
Yaş
42
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
 
öncelikle çok geçmiş olsun. eminim hiçbir şey çıkmayacak. aksi olsa bile benim halalarım anneannem akrabalarım bu şeyi atlattı, hepsi turp gibiler, anneannem ve büyük halam 80 yaşını geçti müsterih olun.

ben olsam söylerdim. ben tatile gitmek isteyince kafam tatilden başka bir şey düşünmüyor mesela. insan bu süreçte evet kendini dinlemek rahatlamak istiyor.

ne yapmaya karar verirseniz verin, ilk kendinizi seçin.
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
öncelikle geçmiş olsun ama illa söylemenize gerek yok biyopsi yapıldığına dair.
normal zamanda da bir şey olmasına gerek olmadan tatile de gidebilirsin eşinle bundan doğal ne var o yüzden 'programımız var bu bayram evde değiliz' diyebilirdiniz açıklamaya ne gerek var
 
annesi üzülürmüş diyemezmiş, aslında ağır konuşursa diye korkuyor.
Allah Allah niye üzülüyormuş, ağır konuşuyormuş?
Aynı şehirdesiniz, birbirlerine hasret değiller yani.
Siz stresli bir süreçten geçiyorsunuz, niye bu kadar basitçe çözülecek bir konuyu kendinize mesele edesiniz? Şu kadar şeyi kaç yıllık evlilikte yönetemeyen kocalardan oluyor ne oluyorsa. Siz düşünmeyin eşiniz düşünsün, sebebini açıklamadan annesine tatil planınından bahsetsin.
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Geleceğim dediğinde biz tatil planımızı yaptık evde yokuz deyince konu çözülecekmiş aslında. Bu bir ağır konuşma falan da değil. Kocan saçmalamasın, sen aç konuş. Kendine yük yükleme bak sağlık dediğin Allah korusun pat diye gidebiliyor böyle.
 
annesi üzülürmüş diyemezmiş, aslında ağır konuşursa diye korkuyor.
Üzülsün senin durumun daha önemli su an. Baslatmasin anasina. Ben tatile çıkmak istiyorum su an kimseyi görecek halim yok de kabul etme. Yatmaya gelecek bir de olumsuz kasar tüm gün. Çok geçmiş olsun inşallah sonuçlar temiz gelir. Yok mu başka akrabası oraya gitsin annesi

Bu erkeklerin ana aşkı çok can sıkıcı ya of
 
Allah Allah niye üzülüyormuş, ağır konuşuyormuş?
Aynı şehirdesiniz, birbirlerine hasret değiller yani.
Sizde stresli bir süreçten geçiyorsunuz, niye bu kadar basitçe çözülecek bir konuyu kendinize mesele edesiniz? Şu kadar şeyi kaç yıllık evlilikte yönetemeyen kocalardan oluyor ne oluyorsa. Siz düşünmeyin eşiniz düşünsün, sebebini açıklamadan annesine tatil planınından bahsetsin.
çok geçmiş olsun öncelikle. annesi değil sizin üzülmemeniz daha önemli. hiç bir açıklama yapmadan tatil planımız var diyebilirsiniz


Haftada 2 gün ondayız zaten, bende anlamıyorum. Annesi hasta yani psikolojik olarak, çok üzerine biri giderde intihar ederim vs diye tehdit eden bi yapıda, yıllar önce eşim küçükken hap içip intihar etmeye kalkmış. beni istemiyorsunuz, ondan gidiyorsunuz vs dermiş, zaten konu komşuya da demiş, ben ölsem ablası yalnız kalsaydı onunla yaşarlardı diye.

Sağ olsun eşim annesini yönetemiyor, manipüle ediyor her seferinde. Bende böyle olmak istiyorum ama beceremiyorum.
 
Haftada 2 gün ondayız zaten, bende anlamıyorum. Annesi hasta yani psikolojik olarak, çok üzerine biri giderde intihar ederim vs diye tehdit eden bi yapıda, yıllar önce eşim küçükken hap içip intihar etmeye kalkmış. beni istemiyorsunuz, ondan gidiyorsunuz vs dermiş, zaten konu komşuya da demiş, ben ölsem ablası yalnız kalsaydı onunla yaşarlardı diye.

Sağ olsun eşim annesini yönetemiyor, manipüle ediyor her seferinde. Bende böyle olmak istiyorum ama beceremiyorum.
Doktora gitmiyor mu? Elin delisini evlendik diye eylemek zorunda mıyız ya amaaan

Aynı şehirde ne yatması ayrıca @Aysenaz11 +1
 
Bu güne kadar geldiğinde benimle ilgili problemi hiç olmadı… ya oğlumla yada eşimle kavga edip küsüp gitti… mutlu da olamıyorlar.
 
Haftada 2 gün ondayız zaten, bende anlamıyorum. Annesi hasta yani psikolojik olarak, çok üzerine biri giderde intihar ederim vs diye tehdit eden bi yapıda, yıllar önce eşim küçükken hap içip intihar etmeye kalkmış. beni istemiyorsunuz, ondan gidiyorsunuz vs dermiş, zaten konu komşuya da demiş, ben ölsem ablası yalnız kalsaydı onunla yaşarlardı diye.

Sağ olsun eşim annesini yönetemiyor, manipüle ediyor her seferinde. Bende böyle olmak istiyorum ama beceremiyorum.
Yani bu kadar sık görüştüğünüz, yakın olduğunuz kayınvalidenin yatılı olarak gelmesi de gereksiz normalde. Bayram da büyüklerin evine gidilir. Müsait de değilsiniz üstelik.
Hastaysa doktora götürsün oğlu. Eşiniz diyemiyorsa siz deyin ben tatil planı yaptım bayramda birkaç günlüğüne şehir dışında olacağız diye.
 
Doktora gitmiyor mu? Elin delisini evlendik diye eylemek zorunda mıyız ya amaaan

Aynı şehirde ne yatması ayrıca @Aysenaz11 +1
Evet gidiyor, bir sürü ilacı var kullanıyor da… Kvalide böyle diye ayrılamadım da. Çocuk yaptıktan sonra öğrendim ben bu denli hasta olduklarını. Görümcem de bipolardı
 
Evet gidiyor, bir sürü ilacı var kullanıyor da… Kvalide böyle diye ayrılamadım da. Çocuk yaptıktan sonra öğrendim ben bu denli hasta olduklarını. Görümcem de bipolardı
Ayrılma zaten ama küçük yerde gelip kalmasına gerek yok zaten. Tatiline çik bacım kocan çok istiyorsa gidip kalsın anasinda. Su an sen önemlisin. Biraz ayıl bayil olmazsa, başka türlü anlamiyorlar bazen fnfnf

Biz tatile cikicaz çoktan ayarladık de kocanda iş yoksa
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Geçmiş olsun.. Eşiniz sizin özelinizi paylaşmak yerine annesine biz tatil ayarladık demeyi denesin ya da siz diyin
 
öncelikle çok geçmiş olsun. eminim hiçbir şey çıkmayacak. aksi olsa bile benim halalarım anneannem akrabalarım bu şeyi atlattı, hepsi turp gibiler, anneannem ve büyük halam 80 yaşını geçti müsterih olun.

ben olsam söylerdim. ben tatile gitmek isteyince kafam tatilden başka bir şey düşünmüyor mesela. insan bu süreçte evet kendini dinlemek rahatlamak istiyor.

ne yapmaya karar verirseniz verin, ilk kendinizi seçin.
Çok teşekkür ederim…
 
Oncelikle cok geçmiş olsun. Şimdi bütün ipleri elinize alma vakti. İsteyen vicdansız desin ama elin delisini yeterince çekmişsiniz zaten. Bu saatten sonra önce kendinizi düşünmeniz gerektiğini öğrenme anındasınız. Cok istiyorsa eşiniz anasıyla geçirsin bayramı. Siz oğlunuzu alıp gidin ama illa ki gidin.

Lütfen bari simdi kendinizden taviz vermeyin. Bunu sağlığınız söz konusuyken bile öğrenemezseniz, gereksiz şeylere üzülmeye devam edersiniz maalesef.
O tatile ne olursa olsun gidin ve hiçbir sey düşünmeden keyfini çıkarın. Buraya da bir deniz fotosu atarsınız. Sizin icin mutlu oluruz:)
 
Back
X