• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İşin içinden çıkar mısınız? Bir kayınvalide problemi

İş eşinde bitiyor.Ya önceden rezervasyon yaptırdığımızı söyle yada biz oğlumla başbaşa gideriz diye küçük bir tehdit edin.Tehdit diyorum çünkü annesiylede vakit geçirmektende hoşlanmıyormuş.İnşallah sonucunuz güzel gelir ama şu gergin zamanlarında seni düşünmesi lazım.
 
İş eşinde bitiyor.Ya önceden rezervasyon yaptırdığımızı söyle yada biz oğlumla başbaşa gideriz diye küçük bir tehdit edin.Tehdit diyorum çünkü annesiylede vakit geçirmektende hoşlanmıyormuş.İnşallah sonucunuz güzel gelir ama şu gergin zamanlarında seni düşünmesi lazım.
Dedim aslında. Kedi yavrusu gibi bakıyor ya😀 çok da bayılmıyor o da. Açıklama yapmak istiyor.

Sonuç 15 gün dediler de. İyi yada kötü çıkarsa herkes ile konulup, yorgunum diye söyleyip gidesim var. O zaman ister gelir ister gelmez… düşünüyorum. yazdıklarınızı iyi geliyor.

İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim ☺️
 
burada sorun olan gerçekten kayınvalide değil; sizlersiniz. bayramda ailece yapacağınız tatil için ne izin almanız ne de açıklama yapmanız gerekiyor. telefon açıp "biz bayram için ailece tatile çıkmaya karar verdik. dolayısıyla bir baika zaman bekleriz." demek gerçekten bu kadar büyük bi mesele olmamalı.
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Bayram için plan yaptık Rez yaptırdık deyin. İlle açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Gelmek isterse üç kişilik yer ayırttık dersiniz.
 
burada sorun olan gerçekten kayınvalide değil; sizlersiniz. bayramda ailece yapacağınız tatil için ne izin almanız ne de açıklama yapmanız gerekiyor. telefon açıp "biz bayram için ailece tatile çıkmaya karar verdik. dolayısıyla bir baika zaman bekleriz." demek gerçekten bu kadar büyük bi mesele olmamalı.
Kesinlikle… büyüyemeyen , sürekli manipüle edilmiş bi adamla evliyim. Yani küçük de değiliz. Annesine direk gidip diyemiyor. Ya kötü gelin olmayı göze alıp kendim konuşacağım, yada sen bilirsin deyip oğlumu alıp gideceğim.
 
Kesinlikle… büyüyemeyen , sürekli manipüle edilmiş bi adamla evliyim. Yani küçük de değiliz. Annesine direk gidip diyemiyor. Ya kötü gelin olmayı göze alıp kendim konuşacağım, yada sen bilirsin deyip oğlumu alıp gideceğim.

bu meseleyi siz konuşursanız bundan sonra ailesi ile ilgili her meselede sizin halletmenizi bekleyecek. bu sizin sorumluluğunuz değil. tabi, ondan sonra oturmuş biyopsi sonucu beklersiniz. bunlar tesadüf değil. siz basın gidin; eşiniz becerebilirse arkanızdan gelsin.
geçmiş olsun ama böyle davranmaya devam ederseniz biz sizin sağlığınızla ilgili tatsız haberler duymaya devam edeceğiz gibi görünüyor.
 
Bayram için plan yaptık Rez yaptırdık deyin. İlle açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Gelmek isterse üç kişilik yer ayırttık dersiniz.
Herşeyde açıklama yapıyor. insan filtrenin rakamını bile söyler mi. Annesinin huyunu da biliyor. Gereksiz açıklamaları var. Anlamıyorum. Birşey oldu mu yalan arıyor. Dün Hastayım gitmek istemiyorum. Misafirliğe gideceğiz diyecekmiş. Hastayım ya floppy hasta dersin dedim. Hep böyle.

Aslında kızdığım çok şey var da düşünmek istemiyorum.
 
Herşeyde açıklama yapıyor. insan filtrenin rakamını bile söyler mi. Annesinin huyunu da biliyor. Gereksiz açıklamaları var. Anlamıyorum. Birşey oldu mu yalan arıyor. Dün Hastayım gitmek istemiyorum. Misafirliğe gideceğiz diyecekmiş. Hastayım ya floppy hasta dersin dedim. Hep böyle.

Aslında kızdığım çok şey var da düşünmek istemiyorum.
O zaman kendiniz söyleyeceksiniz. Eşinizi de uyarın, her şeyden haberi olmak zorunda değil. Ailece bi tatile giderkende bu kadar strese sokmasınlar insanı.
 
Kesinlikle… büyüyemeyen , sürekli manipüle edilmiş bi adamla evliyim. Yani küçük de değiliz. Annesine direk gidip diyemiyor. Ya kötü gelin olmayı göze alıp kendim konuşacağım, yada sen bilirsin deyip oğlumu alıp gideceğim.
Size sabır diliyorum.
 
Bu kadar basit bir şey için bile bu kadar düşünüyorsanız siz tabi hasta olursunuz
Hiç takılmayın eşinize söyleyin ister gelme desin ister gel desin beraber otursunlar bayramda
Alın oğlunuzu gidin mis gibi yapın tatilinizi
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
tatil planladık gidiyoruz diyin detay vermeden, zaten gelemiyormuş. Yani sen sinir olup duracağına o sinir olup evinde otursun işte
 
Kesinlikle… büyüyemeyen , sürekli manipüle edilmiş bi adamla evliyim. Yani küçük de değiliz. Annesine direk gidip diyemiyor. Ya kötü gelin olmayı göze alıp kendim konuşacağım, yada sen bilirsin deyip oğlumu alıp gideceğim.
Ben de bayramda annemi davet ediyorum, herkes kendi annesiyle ilgilensin desenize. Bırakın artık şu ezik kocaları masumlaştırmayı. Manipüle edilmişmiş ağır laftan çekiniyormuş... Sizin annemiz bunu yapsa kabul eder mi? Sizi yok sayan, emrivaki yapan annesine tabi buyur gel diyen koca olmaz olsun. Bir bakalım belki plan yaparız, çocukların istediği bir şey var mı yok mu kesinleşsin sana haber veririz demiyor, göğsünde kitle tespit edilmiş biyopsi sonucunu bekleyen karısına danışmıyor bile. Karısına anam gelecek sen de ona bakacaksın, oğluna babaannen gelecek ve sana ağzına geleni sayacak susacaksın diyor utanmaz adam. Demek hiç korkmamış sizin için, hiç üzülmemiş hiç endişelenmiyor. Bu durumda bile annesi öncelikli.
 
bu meseleyi siz konuşursanız bundan sonra ailesi ile ilgili her meselede sizin halletmenizi bekleyecek. bu sizin sorumluluğunuz değil. tabi, ondan sonra oturmuş biyopsi sonucu beklersiniz. bunlar tesadüf değil. siz basın gidin; eşiniz becerebilirse arkanızdan gelsin.
geçmiş olsun ama böyle davranmaya devam ederseniz biz sizin sağlığınızla ilgili tatsız haberler duymaya devam edeceğiz gibi görünüyor.
Sizin dobra yazılarınızı çok beğeniyorum. Forumdan görüyorum. Aynen onun sorunu. Ama yanaşmıyor. Çözümsüz bırakıyor. Arada kaldığını biliyorum.

Ben de bayramda annemi davet ediyorum, herkes kendi annesiyle ilgilensin desenize. Bırakın artık şu ezik kocaları masumlaştırmayı. Manipüle edilmişmiş ağır laftan çekiniyormuş... Sizin annemiz bunu yapsa kabul eder mi? Sizi yok sayan, emrivaki yapan annesine tabi buyur gel diyen koca olmaz olsun. Bir bakalım belki plan yaparız, çocukların istediği bir şey var mı yok mu kesinleşsin sana haber veririz demiyor, göğsünde kitle tespit edilmiş biyopsi sonucunu bekleyen karısına danışmıyor bile. Karısına anam gelecek sen de ona bakacaksın, oğluna babaannen gelecek ve sana ağzına geleni sayacak susacaksın diyor utanmaz adam. Demek hiç korkmamış sizin için, hiç üzülmemiş hiç endişelenmiyor. Bu durumda bile annesi öncelikli.
Benimki gerçekten ilginç. Annemlere de evet der o😀… hayır diyememe sorunu var. Benden habersiz annemlerle süpriz ortak ev aldı. Yani babamla konuşmuş, 2 yıl önce 100 bin civarı açıkları varken bile onu kapatıp ortak etti🤦🏼‍♂️. Biz fazla para ödedik yani.

Ama evet annesi öncelikli. Bu konuda haklısınız. Oda beni manipüle ediyor. Küçük kedi gibi bakıyor.

Otel baktığımı biliyor şuan😏 söyledim , bakarken bile içim açılıyor ya..
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Aynı şehrin içinde size niye yatılı geliyor? Bayramda evinde otursun küçükleri onu ziyarete gitsin. Eşinizle konuşun hastalığınızi söylemeden bizim planımız vardı desin tabi diyebilirse...
 
17 yıllık evlilik artık sizin hayatınız tamamen oturdu. kv bitti onun bir etkisi kalmamalı. yani 40lı yaşlarınızdasınız. eşinizin büyümüş olması gerekiyor. eşimi alıp gidiyorum demesi lazım. kim üzülürse üzülsün. siz hassas bir dönemdesiniz.
 
Aynı şehrin içinde size niye yatılı geliyor? Bayramda evinde otursun küçükleri onu ziyarete gitsin. Eşinizle konuşun hastalığınızi söylemeden bizim planımız vardı desin tabi diyebilirse...
Annemlerle yakın oturuyoruz, kıskanıyor. Sanıyorki dip dibeyiz. Halbuki ben çalışıyorum vaktim yok oturup kalkmaya… ayrıca evine kimse gelsin istemiyor. Evi temizleyecek, hazırlık yapıp ikram edecek, para çıkacak ondan. Cimri biraz 😬
 
Annemlerle yakın oturuyoruz, kıskanıyor. Sanıyorki dip dibeyiz. Halbuki ben çalışıyorum vaktim yok oturup kalkmaya… ayrıca evine kimse gelsin istemiyor. Evi temizleyecek, hazırlık yapıp ikram edecek, para çıkacak ondan. Cimri biraz 😬
Iyy cimri Bi de sen de inadına annenlerle oturup kalk diyeceğim de belki annenlere de kvalideni üzme kızım diyecek safliktadir
 
Back
X