• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İşin içinden çıkar mısınız? Bir kayınvalide problemi

Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Yani bu senin en büyük hakkın
 
Sen çocuklarla çık git kocanda istiyorsa gelsin. Hafta da birkaç kez görüştüğünü aile misafir değildir aile gibidir ve çıkıp gidilebilir.
Ve sen kocanı suçlu hissettir vicdanına oyna annenle her zaman ilgileniyoruz benimde alana ihtiyacım var de. Sana da birsey diyemesin. Hep analarını korumasinlar.
 
canım benım çok çok geçmiş olsun sonuçların inşallah temiz çıkar başka planlarımız var diyeceksiniz farklı bı yerde önceden ödenmiş bi konaklamanız mevcut anneciğim de geç eşinde söylemeyi unutmuş gıbı yapsın kıvırıp yollayın yanı
 
Evet gidiyor, bir sürü ilacı var kullanıyor da… Kvalide böyle diye ayrılamadım da. Çocuk yaptıktan sonra öğrendim ben bu denli hasta olduklarını. Görümcem de bipolardı
onlar da sizi hasta etmişler işte
size huzur vermiyorsa yoruyorsa engelleyin , almayın evinize de
eşiniz gitsin annesinin evinde görüşsün
hayat kısa
en değerli sizsiniz unutmayın :KK200:
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Söylemekten başka çareniz yok tabiki ne derse desin sizin böyle bir süreçte olduğunuzu öğrenince söylediklerinden utanacaktır siz kocanıza düzgünce izah edin 17 yıllık evlilikte ne kadar çok yıprandığınızı sinirlerinizin bozulduğunu hissedebiliyorum zaten bu hastalıklarda stresten kaynaklı oluyor tatil planınızı iptal etmeyin kayınvalidelerin anlayışsızlığı bu kocaların annelerine bir şey diyememeleri kaç nesil sonra kurtulucaz acaba bu saçma sapan döngüden
 
Kadın zatwn yakınmış bayramda neden geliyor. Misafir istemiyor sanrım sizin eve toplayacak gelenleri
Aynen evet misafir istemiyor. Millete oğluma gidiyorum diyor. Ama bize de çağırmıyor. Kabul etmiyor. Bizim evi bilen pek yok. Ailesi ile kopuğuz kendi görüşüyor. Teyzesinin biri ile ben konuşmuyorum. Ona sınır çizdim… diğer teyzesi ile kvalidem konuşmuyor.

onlar da sizi hasta etmişler işte
size huzur vermiyorsa yoruyorsa engelleyin , almayın evinize de
eşiniz gitsin annesinin evinde görüşsün
hayat kısa
en değerli sizsiniz unutmayın :KK200:
Evet her geldiğinde çok geriliyorum. Oğlumla da çatışıyor. Eşime oğluma çok karışıyor. Sürekli kaos ortamı. Haftada 2 gün gittiğimizde bile sorun oluyor. Birazdan öyle oldu.

Hasta olan ben oldum 🫣 42 yaşındayım evlendiğimden beri garip garip hastalıklar.

Eşim de garip annesine gittiğinde oturup sohbet etmezler. Oğlum da eşimde eline telefon alıp çekiliyor. Bende başladım aynı şeyi yapmaya 😬 eşim konuşmak zorunda kaldı. Öğreniyorum birşeyler 🫣
 
Aynen evet misafir istemiyor. Millete oğluma gidiyorum diyor. Ama bize de çağırmıyor. Kabul etmiyor. Bizim evi bilen pek yok. Ailesi ile kopuğuz kendi görüşüyor. Teyzesinin biri ile ben konuşmuyorum. Ona sınır çizdim… diğer teyzesi ile kvalidem konuşmuyor.


Evet her geldiğinde çok geriliyorum. Oğlumla da çatışıyor. Eşime oğluma çok karışıyor. Sürekli kaos ortamı. Haftada 2 gün gittiğimizde bile sorun oluyor. Birazdan öyle oldu.

Hasta olan ben oldum 🫣 42 yaşındayım evlendiğimden beri garip garip hastalıklar.

Eşim de garip annesine gittiğinde oturup sohbet etmezler. Oğlum da eşimde eline telefon alıp çekiliyor. Bende başladım aynı şeyi yapmaya 😬 eşim konuşmak zorunda kaldı. Öğreniyorum birşeyler 🫣
gitmeyin , sağlığınızdan önemli değil ki
giden günler ve de sağlık bir daha geri gelmiyor
kadının problemleri var belli ki
eşiniz gitsin annesi ile görüşsün
siz gitmeyin
 
Aynen evet misafir istemiyor. Millete oğluma gidiyorum diyor. Ama bize de çağırmıyor. Kabul etmiyor. Bizim evi bilen pek yok. Ailesi ile kopuğuz kendi görüşüyor. Teyzesinin biri ile ben konuşmuyorum. Ona sınır çizdim… diğer teyzesi ile kvalidem konuşmuyor.


Evet her geldiğinde çok geriliyorum. Oğlumla da çatışıyor. Eşime oğluma çok karışıyor. Sürekli kaos ortamı. Haftada 2 gün gittiğimizde bile sorun oluyor. Birazdan öyle oldu.

Hasta olan ben oldum 🫣 42 yaşındayım evlendiğimden beri garip garip hastalıklar.

Eşim de garip annesine gittiğinde oturup sohbet etmezler. Oğlum da eşimde eline telefon alıp çekiliyor. Bende başladım aynı şeyi yapmaya 😬 eşim konuşmak zorunda kaldı. Öğreniyorum birşeyler 🫣
Haftada 2 gün ne işiniz var bacım ya... Oğlunu da huzursuz etme sürekli karşılaştırıp. Kendini seç artık, o kendi annesi kendisi uğraşsın. Kafana takip kendini hasta etme sağlık gitti mi gerisi boş.
 
Biz tatile cikicaz, rezervasyon onceden yaptirdik, parayi da odedik desin kpcan sen muhattap olup daha da sikilma.

Gecmis olsun konu sahibesi hic bilmiyordum, guzelce dinlen kafayi dagit sakin stres yapma :KK200:
Cherry kendisi aylar önce söyledi geleceğim diye.. gelebilir miyim vs sormuyor. Bayramda sizdeyim diyor direk. O zaman da eşim tabi buyur gel dedi.
….
Ona gittiğimizde hafta içi gidiyoruz. Ve ben hiç birşeye karışmıyorum. İzin vermiyor zaten. İş yaptırmaz. Aslında zeki kadın, mutlaka işini gördürecek biri buluyor. Bazen ücretli bazen ücretsiz. Mutlaka destek buluyor 🤭 eşimden ve benden fizikrn yada maddi destek istemez. Çok şükür hallediyor kendisi.

Ama içimde bulunduğum durum biraz farklı. Kendime dönmem lazım. Ben olmam. Oğlumla vakit geçirmem. Biraz anı biriktirmem lazım… aslında bu şey olmasa bile hayat kısa, yarın kime ne olacak belli değil. Biraz da çekirdek aile olarak biz bize olmaya ihtiyacım var.

Yazdıklarınız benim için değerli. Ne yapmam gerektiğini biliyorum. Çok yakın dostum da aynı şeyleri söyledi. Oğlunla git. Artık oda küçük değil. Haklıda.
 
Cherry kendisi aylar önce söyledi geleceğim diye.. gelebilir miyim vs sormuyor. Bayramda sizdeyim diyor direk. O zaman da eşim tabi buyur gel dedi.
….
Ona gittiğimizde hafta içi gidiyoruz. Ve ben hiç birşeye karışmıyorum. İzin vermiyor zaten. İş yaptırmaz. Aslında zeki kadın, mutlaka işini gördürecek biri buluyor. Bazen ücretli bazen ücretsiz. Mutlaka destek buluyor 🤭 eşimden ve benden fizikrn yada maddi destek istemez. Çok şükür hallediyor kendisi.

Ama içimde bulunduğum durum biraz farklı. Kendime dönmem lazım. Ben olmam. Oğlumla vakit geçirmem. Biraz anı biriktirmem lazım… aslında bu şey olmasa bile hayat kısa, yarın kime ne olacak belli değil. Biraz da çekirdek aile olarak biz bize olmaya ihtiyacım var.

Yazdıklarınız benim için değerli. Ne yapmam gerektiğini biliyorum. Çok yakın dostum da aynı şeyleri söyledi. Oğlunla git. Artık oda küçük değil. Haklıda.
Tamam aylar önce söylemiş olsun sorun değil. Tatile gideceğiz bitti. Sen hiç yuz göz olma hatta eşin söylesin soylemiyorsa bayramda anası ile evde oturabilir. Siz de oğlunla tatile gidersiniz oh mis. Önceliklerinin farkına varsın eşin artık.
 
Cherry kendisi aylar önce söyledi geleceğim diye.. gelebilir miyim vs sormuyor. Bayramda sizdeyim diyor direk. O zaman da eşim tabi buyur gel dedi.
….
Ona gittiğimizde hafta içi gidiyoruz. Ve ben hiç birşeye karışmıyorum. İzin vermiyor zaten. İş yaptırmaz. Aslında zeki kadın, mutlaka işini gördürecek biri buluyor. Bazen ücretli bazen ücretsiz. Mutlaka destek buluyor 🤭 eşimden ve benden fizikrn yada maddi destek istemez. Çok şükür hallediyor kendisi.

Ama içimde bulunduğum durum biraz farklı. Kendime dönmem lazım. Ben olmam. Oğlumla vakit geçirmem. Biraz anı biriktirmem lazım… aslında bu şey olmasa bile hayat kısa, yarın kime ne olacak belli değil. Biraz da çekirdek aile olarak biz bize olmaya ihtiyacım var.

Yazdıklarınız benim için değerli. Ne yapmam gerektiğini biliyorum. Çok yakın dostum da aynı şeyleri söyledi. Oğlunla git. Artık oda küçük değil. Haklıda.

Valla kanka gitmelisin, bu arada cocuguyla gelen cok sayida anne goruyorum Antalyada gayet guzel yapiliyor. KV yok, koca yok en huzurlusu :dondurma: Kocan gelirse gelir gelmezse de kendi bilir, bu arada kocan da KV de popomu yesin:KK50:
 
Merhaba arkadaşlar, eşimle küçük bir ilde yaşıyoruz. İkimizin ailesi de burada. Aile desek az kalır yedi sülale daha uygun. 17 yıllık evliyiz.

Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.

Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kvalideye götüremiyoruz, uzun yol gidemiyor, psikolojik sorunları var. Bayramı onunla geçirmek istememe nedenim de aslında psikolojik sorunları.. çok fazla eski olumsuz şeyleri konuşuyor, bunları kaldıracak kafada değilim. Bazısı gerçek bile değil. Mağdur edebiyatı yapıyor. Ne kadar çok mağdur görünse o kadar sevileceğini düşünüyor, sanırım. Hastalıktan olduğunu düşünüyorum…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…
Cok gecmis olsun floopy🙏 dilerim sonucun tertemiz cikar.

Esin, annesine bayrama rezervasyon yaptirdik seni agirlayamayiz diyebilmeli su an, sen onceliklisin.
 
Çok geçmiş olsun, inanıyorum sonuçlar temiz çıkacak🙏🙏Yıllarca kaos ortamını idare etmek en çok size zarar verdmiş. Kimse mse sizi alkışlamadı,madalya takmadı ,ne güzel idare ediyorsun harikasın demedi...Vücudunuz sinyal veriyor artık, birazda kendini düşün çökeceksin uyarısı bu.Hala eskisi gibi kv ve kocanızı öncelik yaparsanız birgün korktuğunuz başınıza gelir çünkü stres en büyük etken. Bırakın kocanız anasıyla kalsın zaten evliliğin en başında safını belli etmiş.Siz evladınızla güzel anılar biriktirin ❤️❤️
 
Back
X