- Katılım
- 28 Nisan 2026
- Mesajlar
- 10
- Emoji Skoru
- -24
- Puanlar
- 1
- Konu Sahibi periwinklegeldi
- #1
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.
bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz
kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi
bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.
obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?
kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz
kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi
bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.
obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?
kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?