• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayinvalide altin sorunu

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

periwinklegeldi

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Nisan 2026
Mesajlar
10
Emoji Skoru
-24
Puanlar
1
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
 
Sen 1-2 yıl evlerinde kaldıktan sonra nikah yapacaklarını sıkıntı etmiyorsun da 20 gram bileziği mi beğenmez oldun bunca zaman sonra onu bile yapmaları hayrete düşürücü? ayrıca yapmak zorunda değiller ki kocan yapacak kaynana kayınbaba niye sana altın yapsın . Nie Nıkahsız oturdun bunca süre ?
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?

Kaçan geline neden düğün ve altın yapsınlar? Hizmetçi gibi görmediklerine, sizin durumunuzu kabul ettiğine dua etmek gerekir.
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
Çok üzgünüm ama düğün yapamayacaklarının takı takamayacaklarının sebebinin maddiyat olduğunu mu düşünüyorsunuz gerçekten
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
Bileziklerden daha önemli bir sorununuz var, olası bir durumda kendiniz için bir b planınız var mı?
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
Kacmissin 1-2 yıldır sana bakıyorlar bir de altın mi istiyorsun insanlardan? Altını istiyorsan sevgilin yapacak. Emekli maaşı alan ıssız insanlara kırılma hakkın yok. Niye nikahsız 2 yıldır o evdesin ayrıca?
 
Eltinizle siz bir olmayacaksanız tabi ki.
Bunu kabul edin.
Aileniz ne yaptı da, sevgilinizin ailesiyle yaşamak daha cazip geldi bilmiyorum.
Nikah yok, insanlarla beraber yaşıyoruzsunız bir yıldan fazladır. "Kayınailenize" kaçarsanız her şeye evet demek zorundasınız.
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
G.. tüne güvenmeyen bu yollara girmeyecek, insanları rahat bırakın. Adam böbreğini mi satsın size altın takacak diye? Bu devirde kaçmakta nedir hem, ne büyük bir cehalet.
 
Son düzenleme:
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
Sen direkt çık o evden geri ailenin evine git

Çok ciddi söylüyorum

Kendi evine dön bir iş bul ailenle arayı düzelt
Bu saçmalığa bir son ver yoksa kendi ayağına sıkmış olursun
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?

Ailenden kactin, şimdi bu aileyi begenmedin. Tavsiyem buradan ailenin yanina kaç.
 
Hatayı en başta yapmışsınız zaten 2 yıldır nikahsız kayınailenizle oturmayı göze almışsınız. (kayınaileyi de ilk kez duyuyorum) sırf kaçtınız diye sizi istedikleri gibi evirip çevirmişlerdir şimdiye kadar. Hiçbir beklenti içerisinde olmayan, hiçbir talepte bulunmayan, nasıl olsa bu cepte imajı çizdiğiniz aileden beklentiniz kalmamalıydı bence
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
Kaçarken emekli adamlara mı sordun? Kendin gitmişsin,bir bilezik bile almayabilir.Yazık borçlanıp emekli maaşıyla onu mu ödeyecekler? Eşin yapsın.
 
o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
5 tane adana burması iste bakalım takabilecek mi.?
Gerçekten bunu kendine neden yaptın, ailen neden evlenmeni istemedi de kaçtın??
 
ben kayinaileme kactim izmirden, ailem ile cok sorun yasadim ve erkek arkadasimin yanina kactim yaklasik 1.2 yildir burdayim.

bana dugun yapamicaklar maddiyat yuzunden bizde sade nikkah yapicaz

kaynanam bana 1 bilezik sec dedi buna kirilmistim ama belli etmedim. sonra kayinbabam 400 bin kredi cekicegini soyledi

bize altin takmak icin, ama simdi de dediki size 20 gr takicam ve gerisini sonra takicam cunku borclanmak istemiyorum kimseye.

obur oglu da evlenmek uzere ve masadeyken eltimdan bahsettiler, o kizin ailesi oyle kabul etmez dediler (yani bana yapilan gibi sonradan takilmasi) her ay ay takicaklarmis yada az az iste. ben kirildim, yani obur kizin ailesi buna izin vermez dediler ama sirf benim ailem yok diye bana boyle mi yapiyorlar?

kayinbabam emekli maas aliyor suan issiz bu yuzden boyle yaptigini dedi bende haklisin borca girmeyin dedim cunku banka faiz aliyormus. ama biraz kirildim, size ne yapmaliyim? erkek arkadasim bisey demedi yani ben direk haklisiniz diyince o sustu o ben ne istersem bana takar cok iyi biri ama iste ailesinin bu tavri hakkinda ne dusunucem?
1-2 yıl elalemin evinde niye kaldın üstelik nikahsız. Ben işin hukuk boyutundayım ya seni kapının önüne koysalardı ya hamile kalsaydın hiç bunları düşündün mü?
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X