Kırıldım...

Hahaha canim takma kafana bisiy soyleyimmi benkm yengeler beni asla kahve icmeye cagirmaz ki kotu degilmdir kalplerini kirmam bir keresinde evine gitmistim ne iccen dedi kahve dedim bakti yapmaya gonlu yok kalktim yaptim senin en azindan komsu benim abi karisi o nolcak
 
Oyle soruya boyle cevap.

Ayrica sen kadina demissin. Kizindan cevap bekiyosun.

Nerden tutsan elde kaliyor.
 
O da samimiyetinize guvenerek oyle demis olabilir. Bence sizin baska bir alip veremediginiz var bu 34 yasinda BEKAR kizla.
Hayır aksine çok severdim sürekli davet ederdim aksine alıp veremediğim olsaydı kurulmazdım insan sevdiğine kırılır
 
. Zor haklısınız en azından komşu hayattan çıkarılır ama yenge sizde seviye koymalısınız acilen
 
Bi işin iç yüzünü öğrenin kırgınlık içinizde kalmasın önyargılı olursunuz insanlara karşı ve de mesafeli boşuna olmasın yani.
 
Ben 34 yasinda(bekar) ibaresine takildim. Yani evde kalmis, kesin bir arizasi vardir, bana da ariza yapti demeye mi getiriyorsunuz? Size kotu davranmasiyla bekar olmasi arasindaki iliski nedir, bunu cozemedim??
 
Hayır aksine çok severdim sürekli davet ederdim aksine alıp veremediğim olsaydı kurulmazdım insan sevdiğine kırılır
Kirilma ama acaba regl gununmu yada yaklastimi? cunku bende o gunlerde yoldan gecene aliniyorum bazen
 
Yok canım yaklaşmamıştı ama çok yorgundum
Bazen bende hicbiseym olmayan insnlara alinir bosuna kendimi strese sokarim belki seninkide yorgunlugun verdigi bi gergnlikti ama su bi gercek yeni tasinan komsum bile olsa ben onemsedikce ne blim yeni diye kol kanat gerdikce ilerki gunlerde halimin sorulmamasi hosuma gidmiyo Allah rizasi icin yardimci olmaya calisiyorum ama verdgm degeri hic goremedim bu hayatta
 
Dün söyledim çok kırıldım diye neymiş efendim annesine değil kendisine söylemeliymişim kahveyi ve bugün hiç aramadı uğramadı bile hayatta şunu öğrendim haline üzülüpte destek olduğunuz insanlar zamanla sizi bile ezip geçebiliyor
 
ben abartılacak kırılacak bişey göremedim
çok samimi olmadığım insana kahve yap geleyim demem
bu kadar samimiyetim varsa bu kadar kırılgan olmam o insana karşı

kıza sormak lazım iç dünyası ne durumda
belki de kahve içecek vakti yada isteği olmayabilir
 
Ben 34 yasinda(bekar) ibaresine takildim. Yani evde kalmis, kesin bir arizasi vardir, bana da ariza yapti demeye mi getiriyorsunuz? Size kotu davranmasiyla bekar olmasi arasindaki iliski nedir, bunu cozemedim??
Hayır canım yani anne kız akşama kadar evdeler bunalacak çoluk çocuk yok anlamında yazdım şuam çok mutluyum ama ilerde dul olmayacağımın garantisini veremem
 
Ben alınacak kırılacak birşey göremiyorum.Kızın annesiyle konuşmuşsun.Kıza da hani kahvem deyince anlayamamıştır.
 
Hayır canım yani anne kız akşama kadar evdeler bunalacak çoluk çocuk yok anlamında yazdım şuam çok mutluyum ama ilerde dul olmayacağımın garantisini veremem

İnsan bir tek çoluğu çocuğu olunca mı bunalır.Hayata sadece kendi pencerenden bakma.
 
Hayır canım yani anne kız akşama kadar evdeler bunalacak çoluk çocuk yok anlamında yazdım şuam çok mutluyum ama ilerde dul olmayacağımın garantisini veremem

Coluk cocugu olanlarin mi mesgalesi oluyor? Cocugum yok ama evde dolu dolu geciyorum zamanimi. Hayata bakis aciniz enteresan.
 
Aynenn canim oyle iste insanoğlu illa kafaya takacak şey buluyor
 
ben 26 yaşındayım, bir çocuk annesiyim, universite mezunuyum.... o ise 34 yaşında bekar !!!!!!!!
neden bu vurgulamaları yaptınız bir düşünün bence...
içten içe onu ezmeye çalıştığınız besbelli...
burdan size destek çıkmaz söyliyim....
 
Kirilmaya gerek yok sen cagir kahveye hahah ayrıca aynen cocugu olsin olmasin vakit geciriyorlar demekki....
 
`