- Katılım
- 8 Nisan 2025
- Mesajlar
- 58
- Emoji Skoru
- 9
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi bisusbebisus
-
- #21
Evet gittim ve çevremden de çok yakinen biliyorum ilaçlar pek etki etmiyor terapide denedim bir kaç kez ama maalesef etki etmedi kışın daha çok oluyor bu durum geneldeKocanızı suçlamayın ben o süreçte evlendiğinizi anlayıp yanlış yorum yapmışım,hatamı kabul ederim her zaman.
Onu dışında başka yorumlar da yapmıştım onlara cevap vermemişsiniz nedense kısa kesmişsiniz.
Yine diyorum sizden iyi bilen bir uzmana gidin.
Ve eğitimini almış uzmana zaman tanıyın.
Neye göre ilaçların pek etmediğini düşünüyorsunuz? kullandığınız bir ilaç size fayda etmemiş olabilir ama birkaç farklı ilaç denenir ve fayda edilen hangisiyse o bulunur. Çünkü bu ciddi bir durum. Ayrıca ilaç kullanmak ciddi bir sabır gerektiriyor ilaçlar adeta sihirli değnek gibi size dokunmuyor ve oldukça uzun bir zaman içerisinde etkisini gösteriyor . Bunun için sabır gerek. Ayrıca bu sadece ilaçla çözülebilecek bir durum değil . İşinde uzman bir klinik psikolog bulup mutlaka terapi almalısınız aynı zamanda psikiyatri doktoruyla da ilerleyip doktor kontrolunde mutlaka ilaç kullanmalısınız bu durum ancak bu şekilde çözülürEvet gittim ve çevremden de çok yakinen biliyorum ilaçlar pek etki etmiyor terapide denedim bir kaç kez ama maalesef etki etmedi kışın daha çok oluyor bu durum genelde
Dalga geçmiyorum küçümsemiyorum ilaç kullanmayı reddediyosan yaşa böyle daha az bile yani ne dicez ? Kendi kendinin dr u olamayacağına göre?Şimdi normalde bundan 1 sene önce ağır bir panik atak yaşıyordum 2025 Ocak şubat ayı hatta evden çıkmak istemiyordum ev işlerimi yapma istemiyordum sonrasında 2025 Mart itibari ile uzun yol yapıp şehir dışına bile çıktım istemesem de. Şimdi bu sene panik atağın fiziksel belirtileri biraz azaldı lakin örneğin bugün avmye alışverişe gidecektim avmye gitmek yerine normal cadde üzeri bi mağazaya gitmeye karar verdim o kadar gözümde büyüdü sıkıntı basti ki evden çıkana kadar bin bir türlü felaket geldi aklıma çıkmak istemedim sonra cesaret topladım çıktım mağaza 30 dakikaydı vardık eşimle arabayı park ettik ama içeri girmek istemiyorum sonra neyse gireyim dedim ama acayip sıkıntı bastı sonra çıkayım diye düşündüm ama bir iki Birşey bakandım ve geçti yahu bu agarafobi mi araştırdım biraz ama lütfen ilaç kullanın vs demeyin ilaç istemiyorum. Dışarı çıkmaktan kaçınıyorum ama cesaret toplayıp çıktıktan sonra da eve girmek istemiyorum 6 yıl önce panik atak geçirdim otobanda gezmeye giderken ve ilk defa geçirdiğim için bilmiyordum hastanelik olmuştum kalp krizi geçiriyorum diye şimdi o sahneler geliyor gözüme tatil yapmak istiyorum ama o uzun yolda nefesim tıkanacak gibi ya da mesela kuaföre gideceğim beredeyse kuaföre girmekten vazgeçeceğim sonra girince bu düşünceler azalıyor yani o an korku basıyor titreyecek bayılacak başım dönüyor gibi oluyor var mı yaşayıp atlatan dalga geçmeden cevaplayın lütfen küçümsemeyin
Mevsim gecıslerıni ağır atlatıyor olabilirsiniz annemde böyle duşa gitmek bile istemıyor kapı açık kalsın diyor.Genelde kış ayları oluyor yazın daha fazla dışarıda olmak istiyorum
Yüzleşmekten korkmuş olabilir misiniz?Haklısınız 2 3 seans psikoloğa başlamıştım lakin bir sonuca varılacak gib durmuyordu sürekli saçma sapan konular deşiliyordu bir türlü girilemedi konuya
Dua falan mı istiyorsunuz? İlaç yok psikologları beğenmiyorsunuz ne yapalım zaten burdan sana kimse al şu ilacı kullan demezHaklısınız 2 3 seans psikoloğa başlamıştım lakin bir sonuca varılacak gib durmuyordu sürekli saçma sapan konular deşiliyordu bir türlü girilemedi konuya
+ başladıktan sonra kendi kendinize asla bırakmayın veya etki etmiyor diye dozu arttırmayın doktorunuza danışmadanHiçbir hastalık sanmıyorum ki anında tedaviye cevap versin. Hemen bir iki psikiyatri deneyiminiz sonrası bırakmışsınız galiba. Bu yanlış. Devam etmelisiniz bu bir süreç. Keza ilaçta aynı şekilde size iyi geleni bulmak zaman alabilir artı olarak iyi gelen ilacında size etki etmesi süre alır yani.