Lütfen ciddi şekilde yorum yapın dalgaya almayın

Evet gittim ve çevremden de çok yakinen biliyorum ilaçlar pek etki etmiyor terapide denedim bir kaç kez ama maalesef etki etmedi kışın daha çok oluyor bu durum genelde
 
Bunun çaresine erkenden fazla ilerlemeden mutlaka baktırmalısınız aksi takdirde ilerleyecektir
 
Evet gittim ve çevremden de çok yakinen biliyorum ilaçlar pek etki etmiyor terapide denedim bir kaç kez ama maalesef etki etmedi kışın daha çok oluyor bu durum genelde
Neye göre ilaçların pek etmediğini düşünüyorsunuz? kullandığınız bir ilaç size fayda etmemiş olabilir ama birkaç farklı ilaç denenir ve fayda edilen hangisiyse o bulunur. Çünkü bu ciddi bir durum. Ayrıca ilaç kullanmak ciddi bir sabır gerektiriyor ilaçlar adeta sihirli değnek gibi size dokunmuyor ve oldukça uzun bir zaman içerisinde etkisini gösteriyor . Bunun için sabır gerek. Ayrıca bu sadece ilaçla çözülebilecek bir durum değil . İşinde uzman bir klinik psikolog bulup mutlaka terapi almalısınız aynı zamanda psikiyatri doktoruyla da ilerleyip doktor kontrolunde mutlaka ilaç kullanmalısınız bu durum ancak bu şekilde çözülür
 
neden ilac kullanmak istemiyorsun? böyle yaşamak daha mj guzel?
bu saydigin seyler agodafobi. bende de kendini baska sekilde gösteren bir agorafobi vardi. ne zaman bunun bir hastalik oldugunu ve gecebilecegini ogrendim psikiyatriye koştum.
3 aydan daha az ilac aldim ve gecti. 2010 mayisinda kullandim ilaci bak 2026 ocağındayiz şükür tekrarlamadi. otobusle fotografcilik kulubuyle yan sehre geziye gidemezdim, birkac sene sonra 20 gunluk otobusle Avrupa turuna katildim.
neden hayatini mahvedesin ki?
gecen gunlerin bir daha gelmeyecek.
ilactan baska care yok.
yedi düvel antibiyotik vucudu mahvediyor diye kendini yirtiyor yine de disimiz agrisina, atesimiz ciksa hap gibi aliyoruz antibiyotigi hic dusunmuyoruz. ama ne zaman psikolojik birsey olsa "hap icmem uyusamam"
ne alaka ya hic anlamiyorum
 
Dalga geçmiyorum küçümsemiyorum ilaç kullanmayı reddediyosan yaşa böyle daha az bile yani ne dicez ? Kendi kendinin dr u olamayacağına göre?
 
Kendini telkin etmen cok guzel ama bir 3 4 aylık ilc destwgi sart.sende yenme isteği var 4 ay ilaclarını da al ki bu durum bqşedebilecwğin seviyeye gerilesin
 
Genelde kış ayları oluyor yazın daha fazla dışarıda olmak istiyorum
Mevsim gecıslerıni ağır atlatıyor olabilirsiniz annemde böyle duşa gitmek bile istemıyor kapı açık kalsın diyor.
Çıkıyor ama eve geri dönerken sanki içim pırpır ediyor dönmek istemıyorum dyor
dışarı çıkmaktan korkuyor . Her sene mevsim dönene dek ilaç kullanıyor başka türlü çözemediler .
 
Psikiyatri ilaçlarını alınca saniyesinde iyileşme bekleyen bir güruh var böyle daha mideye inmeden falan etki etsin isteniyor
Bakın doktorum bana yan etkilerinin 2 haftada geçeceğini ilacın fayda göstermesininde buna paralel gelisecegini söyledi
Bu tarz durumlar ilaçsız geçecek durumlar değil hal böyleyken ilaç harici çözüm arayanlara ben inanmıyorum
Majör depresyon durumunu seneler önce ilaç ile yendim ve ilaci doktor kontrolünde azaltarak tamamen bıraktık tekrarlamadi Allaha şükürler olsun
Yani demek istediğim ilaç kullanmaktan başka yolunuz yok
Böyle kalmayacak ilerleyecek bunu biliyorsunuz değil mi
 
Bende tam tersi oluyor.oyle bı hevesle dışarı çıkıyorum ama çıktığım gibi ayy niye çıktım hadi eve gidelim diyorum.tabi benim 2 yaşında bebem var o beni zorluyor.
 
Bir yerimiz ağrıdığında ağrı dayanılmaz olursa ilaç alırız mesela

Eğer ilaç kullanmak istemiyorsan ve terapi almıyorsan demek ki çok da rahatsız değilsin durumdan
 
Haklısınız 2 3 seans psikoloğa başlamıştım lakin bir sonuca varılacak gib durmuyordu sürekli saçma sapan konular deşiliyordu bir türlü girilemedi konuya
Dua falan mı istiyorsunuz? İlaç yok psikologları beğenmiyorsunuz ne yapalım zaten burdan sana kimse al şu ilacı kullan demez
 
Maşallah herşeyide en çok konu sahibi biliyor ama kendine pek bi faydası yok gibi elin koynunda bekle geçer bence öyle :)
 
Terapi? : iki üç seans gittim ama işe yaramadı?!!
İlaç? : yok istemiyorum.

Eeee? Böyle psikolojik rahatsızlıkların iki önemli tedavi yöntemini elediniz. Başka me denir ki? Ayrıca burada kimse ilaç önermez. Psikiyatri ilaçları kafamıza göre alacağımız ilaçlar değil
 
Youtubeda bazi dusunceleri yonlendirme ya da o anki durumu kontrol etme uzerine videolar var altinda da yasayanlarin yorumlari oluyor bence buradan da destek alin
 
Bir senedir antidepresan kullanıyorum, farklı ilaçları denedik şimdikini bulana kadar. Korktuğunuz gibi değil, hemen etki etmiyor biraz süresi var. Yaşam kalitenizi ciddi anlamda düzeltecek inanın bana.
 
Hiçbir hastalık sanmıyorum ki anında tedaviye cevap versin. Hemen bir iki psikiyatri deneyiminiz sonrası bırakmışsınız galiba. Bu yanlış. Devam etmelisiniz bu bir süreç. Keza ilaçta aynı şekilde size iyi geleni bulmak zaman alabilir artı olarak iyi gelen ilacında size etki etmesi süre alır yani.
 
+ başladıktan sonra kendi kendinize asla bırakmayın veya etki etmiyor diye dozu arttırmayın doktorunuza danışmadan
 
2 seans ile bir yere varamazsınız. Evet farklı konular konuşacak psikolog. Ben 6. Seansimda çocukluğumda yaşadığım bir sürecin bana neler yaptığını anlamış ve çok ağlamıştım
 
`