• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Lütfen ciddi şekilde yorum yapın dalgaya almayın

bisusbebisus

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nisan 2025
Mesajlar
58
Emoji Skoru
9
Puanlar
1
Yaş
28
Şimdi normalde bundan 1 sene önce ağır bir panik atak yaşıyordum 2025 Ocak şubat ayı hatta evden çıkmak istemiyordum ev işlerimi yapma istemiyordum sonrasında 2025 Mart itibari ile uzun yol yapıp şehir dışına bile çıktım istemesem de. Şimdi bu sene panik atağın fiziksel belirtileri biraz azaldı lakin örneğin bugün avmye alışverişe gidecektim avmye gitmek yerine normal cadde üzeri bi mağazaya gitmeye karar verdim o kadar gözümde büyüdü sıkıntı basti ki evden çıkana kadar bin bir türlü felaket geldi aklıma çıkmak istemedim sonra cesaret topladım çıktım mağaza 30 dakikaydı vardık eşimle arabayı park ettik ama içeri girmek istemiyorum sonra neyse gireyim dedim ama acayip sıkıntı bastı sonra çıkayım diye düşündüm ama bir iki Birşey bakandım ve geçti yahu bu agarafobi mi araştırdım biraz ama lütfen ilaç kullanın vs demeyin ilaç istemiyorum. Dışarı çıkmaktan kaçınıyorum ama cesaret toplayıp çıktıktan sonra da eve girmek istemiyorum 6 yıl önce panik atak geçirdim otobanda gezmeye giderken ve ilk defa geçirdiğim için bilmiyordum hastanelik olmuştum kalp krizi geçiriyorum diye şimdi o sahneler geliyor gözüme tatil yapmak istiyorum ama o uzun yolda nefesim tıkanacak gibi ya da mesela kuaföre gideceğim beredeyse kuaföre girmekten vazgeçeceğim sonra girince bu düşünceler azalıyor yani o an korku basıyor titreyecek bayılacak başım dönüyor gibi oluyor var mı yaşayıp atlatan dalga geçmeden cevaplayın lütfen küçümsemeyin
 
Merhaba. Bu durumun dalgası olmaz kesinlikle yaşamayan bilmez. Hafife alınacak bir durum değil ve uzman görüşü alsanız çok daha iyi olur. İlaç vs değil ama terapiste gidip sorunun kökenini öğrenmek buna göre de çözüm bulmak çok daha mantıklı. Burada söylenen herhangi bir şey daha da kötü sonuçlara yol açabilir diye düşünüyorum.
 
Merhaba. Bu durumun dalgası olmaz kesinlikle yaşamayan bilmez. Hafife alınacak bir durum değil ve uzman görüşü alsanız çok daha iyi olur. İlaç vs değil ama terapiste gidip sorunun kökenini öğrenmek buna göre de çözüm bulmak çok daha mantıklı. Burada söylenen herhangi bir şey daha da kötü sonuçlara yol açabilir diye düşünüyorum.
Haklısınız 2 3 seans psikoloğa başlamıştım lakin bir sonuca varılacak gib durmuyordu sürekli saçma sapan konular deşiliyordu bir türlü girilemedi konuya
 
Bunun küçümseyecek dalga geçecek neyi var
Çoğu insan yaşar böyle şeyler
Sakin olun kendinize bu kadar yüklenmeyin insanlar yargılayacak diye
Soruna gelince her insan biriciktir hele Psikolojik durumlar söz konusuysa
Böyle bir durum yaşayanların ve yenenlerin önerileri size daha çok zarar da verebilir
Yardım almaktan başka çareniz yok gibi
Burada gelecek onlarca öneri bir uzman önerisi etmez
İlaçsa ilaç yapacak bişey yok
 
Düzenli bir şekilde psikolog veya psikiyatriye gidiyor musun gitmiyorsan git. Daha ne kadar hayatı kaçıracaksın? Gerekliyse ilaç yazarlar ve kullanırsın. Benim komşum doktorun verdiği ilacı kullanmasın saldırgan oluyor, denileni yanlış anlayıp kavga çıkartıyor titreme geliyor o ilaçlar öcü değil keyiften verilmiyor. Ayrıca insanlar niye dalga geçsin en büyük kötülüğü siz zaten kendinize yapıyorsunuz.
 
Çok geçmiş olsun ruhsal ya da fiziksel fark etmez rahatsızlık dalgaya alınacak bir konu değildir. Kendinize telkinlerde bulunuyorsunuz ve evden çıkabiliyorsunuz bu güzel bir şey aslında ancak bu durum sıklaştıysa BİR psikolog ile görüşün derim. Bura da size yardımcı olabilecek var mıdır bilmem ama bence bir uzman görüşü şart gibi size çünkü yaşam kalitenizi etkilemeye başlamış
 
Çok geçmiş olsun ruhsal ya da fiziksel fark etmez rahatsızlık dalgaya alınacak bir konu değildir. Kendinize telkinlerde bulunuyorsunuz ve evden çıkabiliyorsunuz bu güzel bir şey aslında ancak bu durum sıklaştıysa BİR psikolog ile görüşün derim. Bura da size yardımcı olabilecek var mıdır bilmem ama bence bir uzman görüşü şart gibi size çünkü yaşam kalitenizi etkilemeye başlamış
Genelde kış ayları oluyor yazın daha fazla dışarıda olmak istiyorum
 
Çok geçmiş olsun ruhsal ya da fiziksel fark etmez rahatsızlık dalgaya alınacak bir konu değildir. Kendinize telkinlerde bulunuyorsunuz ve evden çıkabiliyorsunuz bu güzel bir şey aslında ancak bu durum sıklaştıysa BİR psikolog ile görüşün derim. Bura da size yardımcı olabilecek var mıdır bilmem ama bence bir uzman görüşü şart gibi size çünkü yaşam kalitenizi etkilemeye başlamış
Çok küçük yaşlarda kullanmıştım, şu an kullanmıyorum 10 sene olmuştur genelde bu durum kışın oluyor
 
Şimdi normalde bundan 1 sene önce ağır bir panik atak yaşıyordum 2025 Ocak şubat ayı hatta evden çıkmak istemiyordum ev işlerimi yapma istemiyordum sonrasında 2025 Mart itibari ile uzun yol yapıp şehir dışına bile çıktım istemesem de. Şimdi bu sene panik atağın fiziksel belirtileri biraz azaldı lakin örneğin bugün avmye alışverişe gidecektim avmye gitmek yerine normal cadde üzeri bi mağazaya gitmeye karar verdim o kadar gözümde büyüdü sıkıntı basti ki evden çıkana kadar bin bir türlü felaket geldi aklıma çıkmak istemedim sonra cesaret topladım çıktım mağaza 30 dakikaydı vardık eşimle arabayı park ettik ama içeri girmek istemiyorum sonra neyse gireyim dedim ama acayip sıkıntı bastı sonra çıkayım diye düşündüm ama bir iki Birşey bakandım ve geçti yahu bu agarafobi mi araştırdım biraz ama lütfen ilaç kullanın vs demeyin ilaç istemiyorum. Dışarı çıkmaktan kaçınıyorum ama cesaret toplayıp çıktıktan sonra da eve girmek istemiyorum 6 yıl önce panik atak geçirdim otobanda gezmeye giderken ve ilk defa geçirdiğim için bilmiyordum hastanelik olmuştum kalp krizi geçiriyorum diye şimdi o sahneler geliyor gözüme tatil yapmak istiyorum ama o uzun yolda nefesim tıkanacak gibi ya da mesela kuaföre gideceğim beredeyse kuaföre girmekten vazgeçeceğim sonra girince bu düşünceler azalıyor yani o an korku basıyor titreyecek bayılacak başım dönüyor gibi oluyor var mı yaşayıp atlatan dalga geçmeden cevaplayın lütfen küçümsemeyin
Anksiyete problemi yaşıyorsunuz bunun dalgalık bir tarafı yok. Bir arkadasımında başına gelmişti kendisi güzel bir hocadan terapi alarak ve kendiside bu konunun üzerine giderek yendi. Hobilerini keşfetmişti ona ne iyi geliyorsa müzik olabilir kitap olabilir bunlarla ilgileniyordu yanında eşiyle beraber girmeye korktuğu ortamlara girmeye başladı eşide onu çok rahatlattı. Uzun yolculuk yapmaktan korkardı önce kısa yolculuklarla başladılar yakın mesafle sehir dısına cıktılar her kötü olduğunda mola verdiler vs yani burda hem kendi azminiz hemde yanınızdaki insanın desteği çok önemli. Bana sorarsanız anksiyete geçermi diye geçmez sadece onunla yaşamayı ve onu yönetmeyi öğrenmiş olursunuz. Umarım sizde bir an önce hayatı kaçırmadan bununla yaşamayı öğrenirsiniz🙏🏻
 
Anksiyete problemi yaşıyorsunuz bunun dalgalık bir tarafı yok. Bir arkadasımında başına gelmişti kendisi güzel bir hocadan terapi alarak ve kendiside bu konunun üzerine giderek yendi. Hobilerini keşfetmişti ona ne iyi geliyorsa müzik olabilir kitap olabilir bunlarla ilgileniyordu yanında eşiyle beraber girmeye korktuğu ortamlara girmeye başladı eşide onu çok rahatlattı. Uzun yolculuk yapmaktan korkardı önce kısa yolculuklarla başladılar yakın mesafle sehir dısına cıktılar her kötü olduğunda mola verdiler vs yani burda hem kendi azminiz hemde yanınızdaki insanın desteği çok önemli. Bana sorarsanız anksiyete geçermi diye geçmez sadece onunla yaşamayı ve onu yönetmeyi öğrenmiş olursunuz. Umarım sizde bir an önce hayatı kaçırmadan bununla yaşamayı öğrenirsiniz🙏🏻
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim ilaçsız atlattı sanırım bende kendimce şu an bu yöntemi uyguluyorum korktuğum yerlere tek değil eşimle gidiyorum mesela bugün mağazaya girerken kötü olursam çıkacağımı söylemiştim girdim ama bir sorun yaşamadım
 
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim ilaçsız atlattı sanırım bende kendimce şu an bu yöntemi uyguluyorum korktuğum yerlere tek değil eşimle gidiyorum mesela bugün mağazaya girerken kötü olursam çıkacağımı söylemiştim girdim ama bir sorun yaşamadım
Evet canım ilaçsız diye biliyorum. Kendinizede çok yüklenmeyin iki günlük bir iş değil bu belki 1 ay sürer belki 1 yıl neticede siz azimli olun biz kadınların isteyipte başaramıcağı hiçbişey yok inanın ki yeterki siz isteyin yapacaksınız
 
Evet canım ilaçsız diye biliyorum. Kendinizede çok yüklenmeyin iki günlük bir iş değil bu belki 1 ay sürer belki 1 yıl neticede siz azimli olun biz kadınların isteyipte başaramıcağı hiçbişey yok inanın ki yeterki siz isteyin yapacaksınız
Umut oldunuz teşekkür ederim bende genelde kış aylarında daha fazla kapanıklık oluyor yazın yine azalıyor ama yinede yorumunuz için teşekkür ederim geçen seneden bu yana fark vardı ama şimdi yine yaşayınca korktum tabii
 
Umut oldunuz teşekkür ederim bende genelde kış aylarında daha fazla kapanıklık oluyor yazın yine azalıyor ama yinede yorumunuz için teşekkür ederim geçen seneden bu yana fark vardı ama şimdi yine yaşayınca korktum tabii
Olabilir benim anksiyetem yok benim bile kışın içim daralır ruhum emilir bazen hava şartlarıda bizi etkiliyor hem sizin gibi nice insanlar var onlar atlattıysa bunla yaşamayı öğrenmişse siz neden yapamayasınız🤭 hamileyim dua edeceğim size tez vakitte sıkıntılarınızdan kurtulun kendinize iyi bakın
 
Olabilir benim anksiyetem yok benim bile kışın içim daralır ruhum emilir bazen hava şartlarıda bizi etkiliyor hem sizin gibi nice insanlar var onlar atlattıysa bunla yaşamayı öğrenmişse siz neden yapamayasınız🤭 hamileyim dua edeceğim size tez vakitte sıkıntılarınızdan kurtulun kendinize iyi bakın
Yaa beni o kadar çok mutlu ettiniz ki Allah razı olsun duanız için düşünceniz için çok teşekkür ederim. İnşalah sizde bebeğinizi sağ salim kucağınıza alır büyütürsünüz çok mutlu olun kendinize iyi bakın 🥲🙂
 
Yaa beni o kadar çok mutlu ettiniz ki Allah razı olsun duanız için düşünceniz için çok teşekkür ederim. İnşalah sizde bebeğinizi sağ salim kucağınıza alır büyütürsünüz çok mutlu olun kendinize iyi bakın 🥲🙂
Aminn çok teşekkür ederim😊😊
 
Şimdi normalde bundan 1 sene önce ağır bir panik atak yaşıyordum 2025 Ocak şubat ayı hatta evden çıkmak istemiyordum ev işlerimi yapma istemiyordum sonrasında 2025 Mart itibari ile uzun yol yapıp şehir dışına bile çıktım istemesem de. Şimdi bu sene panik atağın fiziksel belirtileri biraz azaldı lakin örneğin bugün avmye alışverişe gidecektim avmye gitmek yerine normal cadde üzeri bi mağazaya gitmeye karar verdim o kadar gözümde büyüdü sıkıntı basti ki evden çıkana kadar bin bir türlü felaket geldi aklıma çıkmak istemedim sonra cesaret topladım çıktım mağaza 30 dakikaydı vardık eşimle arabayı park ettik ama içeri girmek istemiyorum sonra neyse gireyim dedim ama acayip sıkıntı bastı sonra çıkayım diye düşündüm ama bir iki Birşey bakandım ve geçti yahu bu agarafobi mi araştırdım biraz ama lütfen ilaç kullanın vs demeyin ilaç istemiyorum. Dışarı çıkmaktan kaçınıyorum ama cesaret toplayıp çıktıktan sonra da eve girmek istemiyorum 6 yıl önce panik atak geçirdim otobanda gezmeye giderken ve ilk defa geçirdiğim için bilmiyordum hastanelik olmuştum kalp krizi geçiriyorum diye şimdi o sahneler geliyor gözüme tatil yapmak istiyorum ama o uzun yolda nefesim tıkanacak gibi ya da mesela kuaföre gideceğim beredeyse kuaföre girmekten vazgeçeceğim sonra girince bu düşünceler azalıyor yani o an korku basıyor titreyecek bayılacak başım dönüyor gibi oluyor var mı yaşayıp atlatan dalga geçmeden cevaplayın lütfen küçümsemeyin
Geçmiş olsun umarım en kısa sürede sıkıntınıza bir çözüm bulabilirsiniz. Anlattığınıza göre kaygılarınız günlük hayatınızı normal bir şekilde sürdürmeye engel oluyor ve hayat kalitenizi ekliyor. Buradaki hic kimse verdiğiniz bu bilgilere dayanarak bunun seviyesini ve buna göre ne yapmanız gerektiğini bilemez. Siz fiziksel belirtiler de yaşıyorsunuz. Psikoloğa ve psikiyatriste gidin mutlaka. Daha önce gittiklerinizle uyum saglayamadiysaniz yenisi bulun. Bir de bu tarz problemler hemen birkac seansta çözülmez. Kendinize en az 3 ay süre tanıyın.
 
Haklısınız 2 3 seans psikoloğa başlamıştım lakin bir sonuca varılacak gib durmuyordu sürekli saçma sapan konular deşiliyordu bir türlü girilemedi konuya
Ee siz de ilaç istemiyorsunuz bir psikoloğa gidip beğenmeyip başka denemiyorsunuz.
Sanırım yetkinliğinden emin olmadığınız bir yere gittiniz ki psikoloğu sorguluyorsunuz.
Sizin standartınıza uyan birini bulup gitseniz?
Nasıl çözmeyi düşünüyorsunuz başka onu da anlamadım tam.
Eşiniz de iyi insanmış zaten kabul edip evlenmiş öyle olmak zorunda sanırım o ayrı ama her ikiniz için de zor ya.
Kendiniz duyarsızlaştırma süreci denediniz sanırım bunca zamandır ama yetmiyor belli kesinlikle -yetkinliğini sorgulamayacağınıza emin olduğunuz,sizden çok bilen-bir uzmana başvurun.
 
Ee siz de ilaç istemiyorsunuz bir psikoloğa gidip beğenmeyip başka denemiyorsunuz.
Sanırım yetkinliğinden emin olmadığınız bir yere gittiniz ki psikoloğu sorguluyorsunuz.
Sizin standartınıza uyan birini bulup gitseniz?
Nasıl çözmeyi düşünüyorsunuz başka onu da anlamadım tam.
Eşiniz de iyi insanmış zaten kabul edip evlenmiş öyle olmak zorunda sanırım o ayrı ama her ikiniz için de zor ya.
Kendiniz duyarsızlaştırma süreci denediniz sanırım bunca zamandır ama yetmiyor belli kesinlikle -yetkinliğini sorgulamayacağınıza emin olduğunuz,sizden çok bilen-bir uzmana başvurun.
Bekarken ce evlenirken böyle durumlarım yoktu evlendikten sonra oldu o zaman kocamı mı suçlayayım saçmalamışsınız biraz evlendi vs diyerek bilmeden yargılamaya girmişsiniz 😆😆
 
Bekarken ce evlenirken böyle durumlarım yoktu evlendikten sonra oldu o zaman kocamı mı suçlayayım saçmalamışsınız biraz evlendi vs diyerek bilmeden yargılamaya girmişsiniz 😆😆
Kocanızı suçlamayın ben o süreçte evlendiğinizi anlayıp yanlış yorum yapmışım,hatamı kabul ederim her zaman.
Onu dışında başka yorumlar da yapmıştım onlara cevap vermemişsiniz nedense kısa kesmişsiniz.
Yine diyorum sizden iyi bilen bir uzmana gidin.
Ve eğitimini almış uzmana zaman tanıyın.
 
Back
X