• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mounjaro Deneyimim 🏵

Biraz daha fazla kilom olsa ameliyat olurdum galiba,şimdi bu ameliyatları daha güvenli kaçak olmayacak şekilde yapıyorlar..peki hep aynı dozda düşük dozdan devam etsem,doz artırımı yapmasam olur mu acaba?yarın düşük dozundan başlamayı planlıyorum
En düşük dozdan başlanıyor ve zamanla artırılıyor. Doktorum durumuma göre artirdigi için net bir sey diyemem ama hep aynı doz kullanildiginda bir süre sonra ise yaramaz o doz vücut alışacagi için.
 
6 ay kadar oldu ben iğne kullanalı ve midem çok küçüldü. İğne sonrası da dozunda yiyerek bunu korumaya çalışacağım. Ve tabikide egzersiz. İnsülin direncim olduğu için bu tekrarlayabilir.
Dikkat edilmezse maalesef tüp midede bile verilen kilonun tamamını alanlar var. Ameliyattan korkmasaydim tüp mide olacaktım ama cesaret edemedim. Kıyas yapınca iğne tedavisi çok daha maliyetli oldu benim için.
Bugün aldım mounjaro düşük dozdan başladım,eczaneden enjekte ettiler..11 bin TL.2 saat oldu şuanda bi değişiklik,tuhaflık hissetmiyorum. Hatta yeni birşeyler atıştırdım..Bakalım nolacak.
 
Bugün aldım mounjaro düşük dozdan başladım,eczaneden enjekte ettiler..11 bin TL.2 saat oldu şuanda bi değişiklik,tuhaflık hissetmiyorum. Hatta yeni birşeyler atıştırdım..Bakalım nolacak.
Hayırlısı olsun ama bir gariplik hissederseniz doktora başvurun
 
Hayırlısı olsun ama bir gariplik hissederseniz doktora başvurun
Şu saate kadar olumsuz bir durum yok..dudak kuruluğu var,su içiyorum.son yemeği 18 gibi az yedim..evet iştahı baskıladığını hissediyorum..
 
Bende mounjaro kullanmayı düşünüyorum, epey olmuş deneyiminiz nasıl gidiyor acaba ?
 
Arkadaşlar ben çok yoruldum. Her şeyi yoluna sokayım derkennnn yol bana giriyor gibi geliyor. 🥲
Surecim 7 hafta önce bitti. Benim kilo verme ve iğne kullanma sebebim pcos sebebi ile gebe kalamamaydi. 33 kilo verdim. Adetlerim öncesinde düzenliydi pcos olmama rağmen. Igne sürecinde de iyiydi. Ama gel gör ki adetim gecikti suan. Gebelik için igne bittikten 6 hafta sonra denemeler yapilabilirdi. Henüz bir denememiz de olmadı. Çok yoruldum bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum. Her şeyime çok dikkat ediyorum. Ama bilmiyorum ya olmayınca da olmuyor sanki
 
İğne bitmesi sonrası gene doktora gittim gerekli testler yaptı bir sorun gormedi. Igne bittikten sonra 15 gün sonunda açlık durumunun ortaya çıkabileceği konusunda uyardı beni. Evet belki de psikolojik olarak 15 gün sonunda bir açlığım oldu. Duygusal açlık diye düşünüyorum. Ama 1 2 güne toparladım. Suan canım bir şey çekmiyor. Ama benim çok dikkat etmem gerekiyor başka lüksüm yok bu yüzden de canim bir şey istemiyor olabilir.
 
İğne kullandigim son zamanlar ve bitimi sonrasinda bir kabizlik sorunum oldu ama onu da toparladım dogru beslenme ile. Takviye olatak yesil cay ve kayisi cayi da tuketjyorum. Ya da probiyotik tuketiyorum.
 
Arkadaşlar ben çok yoruldum. Her şeyi yoluna sokayım derkennnn yol bana giriyor gibi geliyor. 🥲
Surecim 7 hafta önce bitti. Benim kilo verme ve iğne kullanma sebebim pcos sebebi ile gebe kalamamaydi. 33 kilo verdim. Adetlerim öncesinde düzenliydi pcos olmama rağmen. Igne sürecinde de iyiydi. Ama gel gör ki adetim gecikti suan. Gebelik için igne bittikten 6 hafta sonra denemeler yapilabilirdi. Henüz bir denememiz de olmadı. Çok yoruldum bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum. Her şeyime çok dikkat ediyorum. Ama bilmiyorum ya olmayınca da olmuyor sanki
Canım benim Rabbim sağlıkla en kısa zamanda gebelik nasip etsin inşallah. Çok güzel kilo vermişsin hayırlısıyla gebe de kalırsın merak etme. Normal sağlıklı çiftlerde her ay gebelik ihtimali %20-30 arası deniliyor yani hemen olacak diye bir şey yok adetin de düzelir belki ilacı bırakınca hormonlar farklılaşmış olabilir. Bende bugün mounjaro kullanmaya başldım 2.5 mg doz. Siz 33 kiloyu kaç ayda verdiniz
 
Canım benim Rabbim sağlıkla en kısa zamanda gebelik nasip etsin inşallah. Çok güzel kilo vermişsin hayırlısıyla gebe de kalırsın merak etme. Normal sağlıklı çiftlerde her ay gebelik ihtimali %20-30 arası deniliyor yani hemen olacak diye bir şey yok adetin de düzelir belki ilacı bırakınca hormonlar farklılaşmış olabilir. Bende bugün mounjaro kullanmaya başldım 2.5 mg doz. Siz 33 kiloyu kaç ayda verdiniz
Insallah Allah herkesin gönlüne göre versin insallah. İnsan ister istemez ümitsizliğe düşüyor hep. 7 ayda verdim. Siz kaç kilo ile başladınız igneye
 
27 yas. 160 boy ve 115 kilo ile başladım. Şuanda-21 kilodayim. Aslında 5lik doz ile devam edecektik fakat iştahım çok açılmıştı doktora bundan bahsettigimde oyleyse 7.5 doza çıkalım dedi. Maddi olarak pahali olduğu için gerekmedikçe doz arttirmiyor doktorum.
Bende dün başladım 2,5 ile nırmalde 158 boy 55 kilo ama doğumdan önce 50 kilo idim ne yaptımsa p 5 kiloyu veremedim iğneyle vercem inş bugün ilk günüm iştahsızlık var onun dışında uyku halim çok fazla
 
Bende dün başladım 2,5 ile nırmalde 158 boy 55 kilo ama doğumdan önce 50 kilo idim ne yaptımsa p 5 kiloyu veremedim iğneyle vercem inş bugün ilk günüm iştahsızlık var onun dışında uyku halim çok fazla
Ya bu durum da bana çok tuhaf geliyor. 55 kilo olup 50 kiloya inmek için diyabet tedavisinde kullanılan iğneyi kullanmak. Doktora gittiniz mi mesela merak ediyorum hekimler öneriyor mu bu şekil kullanımı. Çünkü ben doktora gittim bir sürü test verdim ona göre kullandım kaldı ki kullanırken de her ay bir çok test verdim. Evet ismi zayıflama ignesi ama kullanım amacı zayıflamak değil sadece.
 
Ya bu durum da bana çok tuhaf geliyor. 55 kilo olup 50 kiloya inmek için diyabet tedavisinde kullanılan iğneyi kullanmak. Doktora gittiniz mi mesela merak ediyorum hekimler öneriyor mu bu şekil kullanımı. Çünkü ben doktora gittim bir sürü test verdim ona göre kullandım kaldı ki kullanırken de her ay bir çok test verdim. Evet ismi zayıflama ignesi ama kullanım amacı zayıflamak değil sadece.
Tahlil yaptırdım temiz çıktı 44 yaşındayım ve 1,5 yaşında oğlum var benim için o kiloyu vermek çok zor protein ağırlıklı besleniyorum günlük protein miktarım 75-80 arası yan etkisi hiç olmadı hatta kendimi enerjik hissediyorum tatlı krizlerimi tamamen kesti ki adet dönemimdeyim bu sabah tartıldım 54,55 geldik büyük ihtimal ödem ve şişkinlik gitti ilk tarttım 55,25 di bi haftayı tamamladıktan sonra uazarım ideal kiloma dönünce bırakıp kilomu korucam buda 2 haftamı alır
 
merhaba bir şey sorabilir miyim? Acaba bu özempic face denilen şey oldu mu sizde yani yüzünüzde çökme gibi.bir çok diyetisyen ve doktor özempic face i doğruluyor merak ettim.o yüzden cesarette edemedim.bir de acaba fiyatı şuan ne kadar ?
 
Burayı tedavi günlüğü gibi görüyorum. Biraz da iç dökme yeri belki de. Senelerce pcosla savaştım. Gebe kalamadım. Her gittiğim doktor kilo ver dedi. Tedavi ile gebe kalsan bile bu kilo ile gebelik sağlıksız dedi. O kadar ağır bir süreç yaşadım ki.(Mental olarak)
Sanki her şeyin sorumlusu bendim. Sırtımdaki ağır yük her geçen gün canımı yakıyordu.

Başkalarına kalsa kilo vermek bu kadar mı zordu?
Çok şey denedim. Ne diyetisyenler ve haplar ne kürler...
Ama hicbirisi ise yaramadı.
Bu bir dönüm noktası belkide benim için. Evet çok kilo verdim şu ana kadar. Evet hala daha zayıf değilim. Ama büyük bir kilo verdim ve devaminin gelmesini temenni ediyorum.

Ama artık bu da yük oldu bana. Kilo verdim peki artık ne değişecek bende. İse yarayacak mı bu? Yoluna girecek mi bir şeyler...

Nereye gittiğini bilmediğim bir yol bu. Umarım sevinç gözyaşları dökeceğim günler de gelir.
Biliyorum ki bu yoldan geçen binlercesi var. İlk değilim, sonuncu da olmayacağım.
Merhaba canım, bende de pcos var ben de yıllarca çocuk için çabaladım. 57 kilo ile doktora gitmeme rağmen doktor kilo ver çocuk için diyip yolluyordu: ) onu herkese diyorlar yani 100 kilo üstü olup doğum yapan bi sürü insan var takılma. Sen kendi sağlığın için kilo ver. Zaten çok güzel vermişsin inşallah çocuğun da olur çok kafaya takma. Eğer uzun zaman olduysa ve sabredemiyorsan tüp bebek öneririm. Tüp bebekte pcos olanların tutma ihtimali yüzde doksan civarı. Ben de tüp bebekle hamile kaldım çok şükür çocuğum oldu. Ama şimdi geriye baktığımda kendime çok kızıyorum keşke üzülüp kahrolacağıma gezip tozup hayatımı yaşasaydım çocuk illa ki olur.
 
Merhaba canım, bende de pcos var ben de yıllarca çocuk için çabaladım. 57 kilo ile doktora gitmeme rağmen doktor kilo ver çocuk için diyip yolluyordu: ) onu herkese diyorlar yani 100 kilo üstü olup doğum yapan bi sürü insan var takılma. Sen kendi sağlığın için kilo ver. Zaten çok güzel vermişsin inşallah çocuğun da olur çok kafaya takma. Eğer uzun zaman olduysa ve sabredemiyorsan tüp bebek öneririm. Tüp bebekte pcos olanların tutma ihtimali yüzde doksan civarı. Ben de tüp bebekle hamile kaldım çok şükür çocuğum oldu. Ama şimdi geriye baktığımda kendime çok kızıyorum keşke üzülüp kahrolacağıma gezip tozup hayatımı yaşasaydım çocuk illa ki olur.
Şimdi infertiliteye gidiyorum tahlil veriyorum. Sonuçlara göre bakacağız. Evet geçmişe dönüp bakınca insan üzülüyor. Ama hep kiloya bağlanması da insanı çok yoruyor ve suçlu hissettiriyor. Sizin adınıza çook sevindim. Ama 57 kiloya da kilo ver demek aşırı komik bence
 
Şimdi infertiliteye gidiyorum tahlil veriyorum. Sonuçlara göre bakacağız. Evet geçmişe dönüp bakınca insan üzülüyor. Ama hep kiloya bağlanması da insanı çok yoruyor ve suçlu hissettiriyor. Sizin adınıza çook sevindim. Ama 57 kiloya da kilo ver demek aşırı komik bence
Pcosların yumurta rezervi çok oluyor. Yumurtan olduğu sürece her ay anne adayısın sıkma canını. Bi de bakmışsın doğmuş büyümüş okula başlamış. Hayat böyle 🩷
 
M
Birde kendimce bir detay ekleyeyim. Normalde pasta börek tatlı gibi şeyler severdim. Ama igneye başlayınca tokluk hissiyle birlikte uzaklaştım bu tarz yiyeceklerden. Suan 4 buçuk ay oldu neredeyse mounjaro kullanali ve artık şekerli unlu şeyler midemi bulandırıyor. Ekmek zaten hiç tüketmiyorum. Ama eğer olur da yersem midem çok bulaniyor , ağır geliyor. Bu benim için pozitif bir şey çünkü zaten sağlıklı şeyler değiller. Beslenme açısından da iyi bir alışkanlık kazandırdı bana. Umarım devam eder.

merhaba son yazınızın üzerinden aylar geçmiş bıraktınız mı iğneyi sonrası nasıl gelişti bende kullanmaya başladım 22. günüm bugün ama çok pahalı olduğu için bırakınca tekrar kg alackmıyım kafamda deli sorular
 
Back
X