Arkadaşlar ben çok yoruldum. Her şeyi yoluna sokayım derkennnn yol bana giriyor gibi geliyor.

Surecim 7 hafta önce bitti. Benim kilo verme ve iğne kullanma sebebim pcos sebebi ile gebe kalamamaydi. 33 kilo verdim. Adetlerim öncesinde düzenliydi pcos olmama rağmen. Igne sürecinde de iyiydi. Ama gel gör ki adetim gecikti suan. Gebelik için igne bittikten 6 hafta sonra denemeler yapilabilirdi. Henüz bir denememiz de olmadı. Çok yoruldum bazen kafayı yiyecek gibi oluyorum. Her şeyime çok dikkat ediyorum. Ama bilmiyorum ya olmayınca da olmuyor sanki