• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Pcos tüp Bebek ohss gonal f bir bakabilirmisiniz

bence bu korkunuzdan doktora bahsedin. Sonuç olarak opudan sonra dostinex verecektir ohss olmayın diye. Benden de ilk opumda 18 yumurta alındı trigerda 2 gonapeptyl bir ovitrelle vardı. Ovitrelle ohss riskini artırıyor. ben işlemden sonra günde 1 tane olacak sekilde 8 gün dostinex kullandım. Doktor önlemini alacaktır merak etmeyin
Bu arada bana da ovitrelle yapmadı 2 Genopeptyl ile girdim opuya. Transfer sonrası hem ovitrelle hem Genopeptyl oldum o da garibime gitmişti açıkçası. Opu sonrası da dostinex tetradox tilcotil enox ve bişi daha yazmıştı Claritin mi neydi öyle çok kısa sürede toparladım
 
yaaa inşAllah inşAllah İnstagram sayfanız var mı oradan haberleşelim yarın ☺️
 
Eşim azospermi Ankara'da tüp Bebek yapacağız ben pcosum Amh 9 sağ 20 sol 20 en az folikül hergun 125 mg gonal f kullandım bana biraz mg fazla geldi doktorun işine karisilmaz tabi en son yumurta ölçümüm 2.4 2.2 2.1 en küçükleri 1.4 1.5 gözüküyordu E2 değerim 1045 dün çıktı gece çatlatma iğnesi vurdum 2 adet gonapepti ve yarım ovitralle genetik testlerde 2 adet heterezigot gözüküyordu oksapar adetin 2. Günü başlatti şuan kullanmıyorum yarın opu olacağı için Amh değeri yüksek olup bu serüvende kaç mg gonal f kullandınız ve opu sonrası ohss gecirdinizmi tecrübelerinizi paylaşırsanız kaç yumurtaniz toplandı bilgi verirseniz çok sevinirim
Azospermi sebebi ne acaba esinizin . Esimde de tikanikliga bagli azospermi var. Bende de pkos var . Ikinci tedavimdeyim ilki negatif oldu simdi 5 embiryo dondurduk adet olmayi bekliyorum transfer icin. Bende ilk tedavimde agir ohss gecirdim 9 gun hastanede yattim 7 kg sivi bosalttilar .
 
Azospermi sebebi ne acaba esinizin . Esimde de tikanikliga bagli azospermi var. Bende de pkos var . Ikinci tedavimdeyim ilki negatif oldu simdi 5 embiryo dondurduk adet olmayi bekliyorum transfer icin. Bende ilk tedavimde agir ohss gecirdim 9 gun hastanede yattim 7 kg sivi bosalttilar .
Eşim küçükken 2 kez inmemiş testis ameliyatı olmuş ona bağlıyorlar hiç sperm yoktu celalettin perru hoca da 3 senelik tedavi sonucunda çıkışlarimiz başladı. Sizinde e 2 yavaş mi yükseldi kaç yumurta toplandı sizden birde ohss hemen mi olunuyor yani yumurta toplama işleminde ayildiniz hemen belirtiler mi başlıyor yoksa o gece ya da öbür gün mü başlıyor belirtileri benim şu an e2'im yavaş yavaş yükseldi önce 40 küsürlerdeydi bir sonraki kan tahlilinde 86 bir sonrakinde 300 bir sonrakinde 800 en son 1050 gibi bir şey di dün sahada en az 20 folikül solda en az 20 folikül hepsini sayamıyorum dedi büyümüş yumurtalar da var geriden gelen yumurtalar da var ama bu hormon iğneleri Ben kullanırken göğüs ağrısı çok yaşadım omuz ve kol ağrısı çok yaşadım lenf bezlerim şişti benim hormon iğnelerini kullanırken etkilerini gördüm bayağı yarın Ankara'ya gideceğim yumurta toplatmak için işlem bittikten sonra kendime gelince hemen yola çıkıp İstanbul'a kendi evime geri dönmeyi planlıyorum yolda acaba bir şey olur mu bana bunu kestiremiyorum
 
Bu arada bana da ovitrelle yapmadı 2 Genopeptyl ile girdim opuya. Transfer sonrası hem ovitrelle hem Genopeptyl oldum o da garibime gitmişti açıkçası. Opu sonrası da dostinex tetradox tilcotil enox ve bişi daha yazmıştı Claritin mi neydi öyle çok kısa sürede toparladım
Ben dün 2 adet genopepttyl ve yarım doz ovitralle vurdum İlk baş ovitralle sana vermeyeceğim demişti doktor dün fikir değiştirdi
 
Ben dün 2 adet genopepttyl ve yarım doz ovitralle vurdum İlk baş ovitralle sana vermeyeceğim demişti doktor dün fikir değiştirdi
Opu sonrası biraz ağrınız olabilir arabanın sarsıntısı sizi yorabilir o sebeple br gece orada kalmanız bence daha mantıklı. Doktor en doğrusunu bilip size uygular. Ohss hemen olmaz birkaç gün geçtikten sonra hissedersiniz.
 
Eşim küçükken 2 kez inmemiş testis ameliyatı olmuş ona bağlıyorlar hiç sperm yoktu celalettin perru hoca da 3 senelik tedavi sonucunda çıkışlarimiz başladı. Sizinde e 2 yavaş mi yükseldi kaç yumurta toplandı sizden birde ohss hemen mi olunuyor yani yumurta toplama işleminde ayildiniz hemen belirtiler mi başlıyor yoksa o gece ya da öbür gün mü başlıyor belirtileri benim şu an e2'im yavaş yavaş yükseldi önce 40 küsürlerdeydi bir sonraki kan tahlilinde 86 bir sonrakinde 300 bir sonrakinde 800 en son 1050 gibi bir şey di dün sahada en az 20 folikül solda en az 20 folikül hepsini sayamıyorum dedi büyümüş yumurtalar da var geriden gelen yumurtalar da var ama bu hormon iğneleri Ben kullanırken göğüs ağrısı çok yaşadım omuz ve kol ağrısı çok yaşadım lenf bezlerim şişti benim hormon iğnelerini kullanırken etkilerini gördüm bayağı yarın Ankara'ya gideceğim yumurta toplatmak için işlem bittikten sonra kendime gelince hemen yola çıkıp İstanbul'a kendi evime geri dönmeyi planlıyorum yolda acaba bir şey olur mu bana bunu kestiremiyorum
Ilk tedavimde 32 yumurta toplandi. Yumurta toplamaya 2 3 gun kala aşırı siskinlik kabizlik belirtileri vardi bende. Yumurta toplandi o aksam eve geldim sabah uyandigimda nefes alamiyodum . Sabah 6 da direk hastaneye gittim. Benim e2 de hizli yuksekli. Ama ikinci tedavimde de hizli yukseldi bunda ohss olmadim. Yumurta toplanacagi gun 150 bindi e2.Bahsettiginiz diger agrilar bende de oldu bu ikinci tedavimde bel agrisi omuz agrisi doktor normal dedi . Yumurta toplandiktan 1 hafta sonra gecti bu agrilar. Benim yumurtalarimda 17 18 19ml idi hatirladigim kadariyla . Yumurta topladiktan sonra belli eder kendini zaten bende nefes darligi ve siskinlik had safadaydi yumurta toplandigi gun . Sizde 1 2 saat hastanede dinlenirseniz gozlem altinda olursunuz ona gore yola cikarsiniz
 
Eşim azospermi Ankara'da tüp Bebek yapacağız ben pcosum Amh 9 sağ 20 sol 20 en az folikül hergun 125 mg gonal f kullandım bana biraz mg fazla geldi doktorun işine karisilmaz tabi en son yumurta ölçümüm 2.4 2.2 2.1 en küçükleri 1.4 1.5 gözüküyordu E2 değerim 1045 dün çıktı gece çatlatma iğnesi vurdum 2 adet gonapepti ve yarım ovitralle genetik testlerde 2 adet heterezigot gözüküyordu oksapar adetin 2. Günü başlatti şuan kullanmıyorum yarın opu olacağı için Amh değeri yüksek olup bu serüvende kaç mg gonal f kullandınız ve opu sonrası ohss gecirdinizmi tecrübelerinizi paylaşırsanız kaç yumurtaniz toplandı bilgi verirseniz çok sevinirim
Hiç korkmayın ve kendinizi başkaları ile kıyaslamayın. 48 yumurtam toplandı ve 1 haftada topladım kendimi. Çok fazla karnım şişti doktorum 2 iğne yazdı onlar rahatlattı beni hastane de falan da yatmadım. Opu dan sonra sıvı alımını sınırlayın. Az su için.
 
bence bu korkunuzdan doktora bahsedin. Sonuç olarak opudan sonra dostinex verecektir ohss olmayın diye. Benden de ilk opumda 18 yumurta alındı trigerda 2 gonapeptyl bir ovitrelle vardı. Ovitrelle ohss riskini artırıyor. ben işlemden sonra günde 1 tane olacak sekilde 8 gün dostinex kullandım. Doktor önlemini alacaktır merak etmeyin
Merhaba bende ohssden korkuyorum aşırı taktım pkoluyum yumurtalarım dirençli değil aksine hemen tepki verebiliyor bi anda hepsi gürleşebiliyolar. Ovitrelle olayını da dün birinden öğrendim bilmiyordum inşallah bana da vermezler😢
 
Merhaba bende ohssden korkuyorum aşırı taktım pkoluyum yumurtalarım dirençli değil aksine hemen tepki verebiliyor bi anda hepsi gürleşebiliyolar. Ovitrelle olayını da dün birinden öğrendim bilmiyordum inşallah bana da vermezler😢
Amh değeri kaç ? bana ilk tedavimde yüksek doz verdiler onun da etkiis oldu bence. zaten 8 gün dostinex kullandım opudan sonra ben kendimce belirtileri takip ettim hep ki e2 m yüksekti bence ve ovitrelle ortalığı biraz karıştırcaktı. Bi kaç gün aşırı yoğın bi
ağrım oldu parol kesmedi sorarak dolorex içtim işe yaradı. Hiç korkma bence işin ehli drlar ohss olunmasın diye temkinli davranıyor en nihayetinde
 
Amh değeri kaç ? bana ilk tedavimde yüksek doz verdiler onun da etkiis oldu bence. zaten 8 gün dostinex kullandım opudan sonra ben kendimce belirtileri takip ettim hep ki e2 m yüksekti bence ve ovitrelle ortalığı biraz karıştırcaktı. Bi kaç gün aşırı yoğın bi
ağrım oldu parol kesmedi sorarak dolorex içtim işe yaradı. Hiç korkma bence işin ehli drlar ohss olunmasın diye temkinli davranıyor en nihayetinde
Ay teşekür ederim burdaki tüm kızlar yazdı beni rahatlatmaya calıştı sizi seviyorum🥹🫶🏼🤭 Amh. Bilmiyorum bu arada daha testleri felan yaptırmadık bi kaç ayımız var başlamak için. Sadece FSH 7,3 bu değer var elimde endokrinde kontrolüm vardı ağustos ayında ozaman bakmışlardı. İnşallah doktorum iyi tedavi yolu çizer bize🙏🏼 senin tedavin nasıl geçti tutundumu inş güzel sonuçlar almışsındır🍀
 
Merhaba nekadar ağır geçirdiniz peki neler oldu? Geçmiş olsun 🌸
Teşekkür ederim ben epey zorlu bir süreçten geçtim yaşımda küçük kaldıramadı bünyem sanırım şuan iyiyim çok şükür ama hala karnımda azda olsa sıvı var maalesef doktorum günlük olarak 5 litre su içmemi 4-5 adet yumurta ve 200-300 gram tavuk eti yememi önerdi
 
Teşekkür ederim ben epey zorlu bir süreçten geçtim yaşımda küçük kaldıramadı bünyem sanırım şuan iyiyim çok şükür ama hala karnımda azda olsa sıvı var maalesef doktorum günlük olarak 5 litre su içmemi 4-5 adet yumurta ve 200-300 gram tavuk eti yememi önerdi
Geçmiş olsun canım yaşın kaç acaba merak ettim.. protein ağırlıklı beslenmek iyi geliyor anladığım kadarıyla inşallah daha da iyi olursun🙏🏼
 
Kızlar 3 yumurta toplandi benden 40 folikül vardi ilaç dozu sanırım yeterli gelmedi İstanbul'da birkaç doktora danıştım neden bu şekilde oldu diye ohss geçirmenden çekindi doktorun o yüzden fazla yüklenmek istememiş olabilir dedi
 
Ay teşekür ederim burdaki tüm kızlar yazdı beni rahatlatmaya calıştı sizi seviyorum🥹🫶🏼🤭 Amh. Bilmiyorum bu arada daha testleri felan yaptırmadık bi kaç ayımız var başlamak için. Sadece FSH 7,3 bu değer var elimde endokrinde kontrolüm vardı ağustos ayında ozaman bakmışlardı. İnşallah doktorum iyi tedavi yolu çizer bize🙏🏼 senin tedavin nasıl geçti tutundumu inş güzel sonuçlar almışsındır🍀
ben ilk opumda ohss riski yaşadım ikincide yaşamadım daha az yumurtam alındı 🙏 Ama zaten minik bir risk bike görseler müdahale ediyorlar canım hiç takılma buna. Benim ilk tedavim olumsız oldu. Ben de tekrardan opu sürecine girdim suan pgt ye gönderdim inşallah güzel sonuçlar gelir 🙏
 
ben ilk opumda ohss riski yaşadım ikincide yaşamadım daha az yumurtam alındı 🙏 Ama zaten minik bir risk bike görseler müdahale ediyorlar canım hiç takılma buna. Benim ilk tedavim olumsız oldu. Ben de tekrardan opu sürecine girdim suan pgt ye gönderdim inşallah güzel sonuçlar gelir 🙏
Hadi hayırlı haberlerle inşallah 🙏🏼 peki ilk tedavide ohssye sebep olan şey ovitrelle iğnesimiydi acaba 🤔? onun tetiklediğini çok kişi söylüyor, bende bi kaç gün önce başka bir arkadaşımdan duymuştum. Hatta arkadaşlar burda Gonapeptyl iğnesinden bahsetti o iğne baskılıyomuş galiba riski düşürmek için.. kaç yumurta toplanmıştı ilkinde merak ettim. Aşırı yumurta çıkarmakta çok bana mantıklı gelmiyo ya 20 tane normal mesela hadi 25 olsun 30-40-50 çıkarınca fazla sanki ben mi abarttım🤣

Umarım sende pgt den iyi sonuçlar alırsın güzel gelceğine eminim🍀❤️
 
Geçmiş olsun canım yaşın kaç acaba merak ettim.. protein ağırlıklı beslenmek iyi geliyor anladığım kadarıyla inşallah daha da iyi olursun🙏🏼
Teşekkür ederim 22 yaşındayım ben evet protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor o dönemde çok şükür toparlandım sayılır sen hangi aşamadasın acaba ?
 
Back
X