• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Pcos tüp Bebek ohss gonal f bir bakabilirmisiniz

Teşekkür ederim 22 yaşındayım ben evet protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor o dönemde çok şükür toparlandım sayılır sen hangi aşamadasın acaba ?
Kuzum daha çok gençsin neden bukadar acele ettiniz tüp bebek için şok oldumm😱

Biz daha başlamadık bi kaç ayımız var başlamak için. İnşallah güzel atlatırım bende🙏🏼
 
Merhaba bende pkosum.amh 7.24 tü en son. Gonal f 225 kullandım hiç değişmedi doz.41 yumurta toplandi hepsi dolu çıktı.ohss olmadım çok şükür ama opu sonrası günde 2 kez dostinex 1 adet cetrodite iğne yaptirdi doktorum 5 gün boyunca.onlar engelliyor Muş ohss.yani şöyle söyleyeyim en ufak bir rahatsızlık bile hissetmedim
 
Kuzum daha çok gençsin neden bukadar acele ettiniz tüp bebek için şok oldumm😱

Biz daha başlamadık bi kaç ayımız var başlamak için. İnşallah güzel atlatırım bende🙏🏼
3 yıl hiçbir şekilde olmadı sonrasında bir aşılama denememiz oldu sonra doktorlar tüp bebek önerdi Sizin yaşınız kaç peki ?🥹
 
Merhaba bende pkosum.amh 7.24 tü en son. Gonal f 225 kullandım hiç değişmedi doz.41 yumurta toplandi hepsi dolu çıktı.ohss olmadım çok şükür ama opu sonrası günde 2 kez dostinex 1 adet cetrodite iğne yaptirdi doktorum 5 gün boyunca.onlar engelliyor Muş ohss.yani şöyle söyleyeyim en ufak bir rahatsızlık bile hissetmedim
MaşAllah peki ne zaman transfer olacaksınız
 
Hadi hayırlı haberlerle inşallah 🙏🏼 peki ilk tedavide ohssye sebep olan şey ovitrelle iğnesimiydi acaba 🤔? onun tetiklediğini çok kişi söylüyor, bende bi kaç gün önce başka bir arkadaşımdan duymuştum. Hatta arkadaşlar burda Gonapeptyl iğnesinden bahsetti o iğne baskılıyomuş galiba riski düşürmek için.. kaç yumurta toplanmıştı ilkinde merak ettim. Aşırı yumurta çıkarmakta çok bana mantıklı gelmiyo ya 20 tane normal mesela hadi 25 olsun 30-40-50 çıkarınca fazla sanki ben mi abarttım🤣

Umarım sende pgt den iyi sonuçlar alırsın güzel gelceğine eminim🍀❤️
İnşallah canım teşekkür ederim 🍀💝

evet ovitrelle ve gonapeptyl ikisi bir arada olunca buna dual trigger deniyor ve opudan önceki son boşlukta yumurtaların bir tur daha olgunlaşmasını sağlıyor sayı cok olunca e2 salınımı fazlalaşıyor ve ohss sebep oluyor. ilkinde bende 20 toplandı. Orta da olsa risk vardı ve ilaç kullandım . ovitrelle suna göre karar veriliyor opudan önceski son kontrolde eğer olgun yumurta sayısı ml olarak düşükse ovitrelle bi son düzlükte depar arttırsın diye . orada biraz fayda zarar ilişkisine göre hareket ediyorlar yani
 
3 yıl hiçbir şekilde olmadı sonrasında bir aşılama denememiz oldu sonra doktorlar tüp bebek önerdi Sizin yaşınız kaç peki ?🥹
Aşko ben 22 yaşında evlendim şuanda 28 yaşındayım
 
Amin inşAllah ama tutmadı benim
Olucak canım vakti var okadar gençsin ki 🙏🏼 tüp bebek tedavisi sonrası doğal gebelik yaşayan arkadaşlarım var ne hikayeler var bunlar bana bile umut oluyor 🍀
 
Back
X