- Katılım
- 30 Kasım 2017
- Mesajlar
- 11.558
- En iyi cevaplar
- 1
- Emoji Skoru
- 6.306
- Puanlar
- 248
Kuzum daha çok gençsin neden bukadar acele ettiniz tüp bebek için şok oldummTeşekkür ederim 22 yaşındayım ben evet protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor o dönemde çok şükür toparlandım sayılır sen hangi aşamadasın acaba ?
Biz daha başlamadık bi kaç ayımız var başlamak için. İnşallah güzel atlatırım bende