Görümce??

hem gelemezler biliyorsunuz hem gelmeyecekler diye laf söylüyorsunuz . görümcenize acıdım
 
ben de merak etmiştim doğrusu ne oldu diye.. Görümceler neden hep arada bir son varmış gibi davranır ve uzak durur acaba? sağolsun benimki de öyledir..

Biraz kıskançlığı var ondan olabilir
 
Bazı yorumlara çok güldüm.
Bu da onlardan biri, aynen aynen inşallah tabii:)))
nasıl bir diyalog geçti aranızda
eşinize de sonra söyleyin çağırdım gelmedi haberin olsun vs
 

Zaten eşimin sevmediği hoşlanmadığı hiç kimseyi çağırmayı düşünmüyorum. Gelecek olan herkesle arası çok iyi samimiyiz yani o yüzden bu kadar kalabalık olacak
 
nasıl bir diyalog geçti aranızda
eşinize de sonra söyleyin çağırdım gelmedi haberin olsun vs

Aradım
Abinin Doğum gününü kutlamayı düşünüyoruz sizi de bekliyoruz dedim. Eşimle konuşayım dedi. Sonra msj atmış biz gelemiyoruz ben telefonda kutlarım.
Ok dedim
Bu kadar
 
tabi ki de çağırmalısın . müsait olabilirse gelir. olamazsa da kendi bilir.

eşin tüm ailesini çağırıp senin bir kardesini çağırmasa sen alınmaz mısın
 
Sen cagir gelip gelmemesi ona kalmis
 
İşte ben de onu anlamadım. Aramızda hiç bi sorun yok ama hep varmış gibi tavırlı
Neyse kendi bilir
Bir süre dikkatle izle bakalım o zaman, sonra başını ağrıtmasın kardeşini doldurup
 
Çağırasın yok bahane arıyorsun.
Sen teklif et , gelip gelmeyeceğine kendi karar verir.
Eminim ki abiniz sizin ailenizden çok kendi ailesini ister yanında.
 
`