Derdim ismim

Kumaş
Çakır
Pempiye
Takvi
Bunlar da var tanıdıklar
 
Acaba 6 yaş için de değişiklik zor oluyor mu? Kızımın isminin ağır geldiğini düşünüyorum
 
Kezbanmis
 
Hadi ya attım tuttu :)
Yani idare edilebilir daha yaygın bi isim sonuçta diğer ikisinden.
Ama memnun değilse değiştirsin bence de. Ya da başına istediği ismi ekletsin
Böylece eskiden kezban dense de yeni ortamlarda yeni ismiyle tanıtır kendini
 
Benim aklıma da ilk Yosma geldi konuyu okuyunca.
Süslü isminde birini tanıdım.

Bu zamanın abidik isimlerinden de Esila konmuş çocuk biliyorum.
Çamur, toprak, kumsal, masal, çakıl... isim mi bunlar ya... Öncelikle doğayı bir rahat bırakalım bence.
 
Ada,Maya,vallahi aklıma pakmaya geliyor hep:))
 
`