Ahh şu görümceler her defasında banyo olmaz size banyo yapmaya geliyo sanırım direk sorun sizin banyoda bi sıkıntımı var diyeMerhaba kizlar
Benim derdim gorumcem cunku artik bana dert oldu veya ben mi abartiyorum siz karar verin
Kvye haftada bir giderim kv dem ayda yilda bir gelir gorumcemle de aram iyidir ama gitmiyorum pek haftada 1-2 kendi gelir ve her geldiginde banyo yapar yani banyoyu kullanabilirmiyim degil ben banyoya girecem der ve girer evim dogalgazli kendi evide dogalgaz ve benim evimden daha sicak aslinda sicak sogukla alakasi yok yazinda boyle her geldiginde banyo yapar evinde banyon yok mu senin niye her geldiginde banyoyu kullaniyorsun diyemiyorum esime soyluyorum her geldiginde banyo yapiyor diye yapsin bisey olmaz diyor tamam yapsinda yok yani her defasinda da yapilmaz ki ne demeliyim kizlar sinirlerimi bozmaya basladi artik
sordum canim kendini burda rahat hissediyomus oyle soylediAhh şu görümceler her defasında banyo olmaz size banyo yapmaya geliyo sanırım direk sorun sizin banyoda bi sıkıntımı var diye
gusulle ilgili olsa banyodan onceki kiyafetlerini giymezdi bencebenim aklıma da eğer abdestli namazlı biriyse su geldi
gusül abdesti konusunda biraz vesveseli olabiliyor bazı insanlar hastalık derecesinde. eğer öyle ise akıntı geldiğinde normal abdest yeterli gelmiyor gusül abdesti almak ihtiyacı hissediyor olabilir.
Ama bu yine de biraz mahcup şekilde istemesini engellemez. ben her türlü çekinirdim. bence meraklı şekilde sorun kendisine. yargılayıp eleştirmeden yaklaşın zaten mahcup değil alınmaz bencr
yok valla yikamiyorum havlusunu bi posete koyup birakiyorum kenarainsan başkasının tuvaletini dahi kullanmaktan çekinirken bu kadar rahat olunmasıı şaşırılacak bir durum bence birde verilen havlu yıkanması gerek her defasında
gusulle ilgili olsa banyodan onceki kiyafetlerini giymezdi bence
Ne kadar rahat hissetsede sonuçta siz rahatsız oluyorsunuz düşünmüyo bunu galiba yada işine gelmiyosordum canim kendini burda rahat hissediyomus oyle soyledi
Rahatlığın da böylesi...sordum canim " abla bisey soracam da yanlis anlama sizin banyoda bi sorun yok diye biliyorum hani hep burda banyo yapiyosun " diye burda kendimi rahat hissediyorum dedi :) bisey demedim
Merhaba kizlar
Benim derdim gorumcem cunku artik bana dert oldu veya ben mi abartiyorum siz karar verin
Kvye haftada bir giderim kv dem ayda yilda bir gelir gorumcemle de aram iyidir ama gitmiyorum pek haftada 1-2 kendi gelir ve her geldiginde banyo yapar yani banyoyu kullanabilirmiyim degil ben banyoya girecem der ve girer evim dogalgazli kendi evide dogalgaz ve benim evimden daha sicak aslinda sicak sogukla alakasi yok yazinda boyle her geldiginde banyo yapar evinde banyon yok mu senin niye her geldiginde banyoyu kullaniyorsun diyemiyorum esime soyluyorum her geldiginde banyo yapiyor diye yapsin bisey olmaz diyor tamam yapsinda yok yani her defasinda da yapilmaz ki ne demeliyim kizlar sinirlerimi bozmaya basladi artik