- Katılım
- 12 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 99
- Emoji Skoru
- 65
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi gunes123sdf
- #1
Arkadaşlar dünden beri içimi kemiren,ağlamaktan içimi dışına çıkartan bir mevzu var hemen anlatıyorum. İş arkaşımla (erkek) basit bir sebepten tartıştık. Mevzuyu biraz ben başlatmış oldum. Sesimi yükselterek bir soru sordum ortaya. O da üzerine alınıp sert cevap verdi. Biz karşılıklı alttan almayıp bağırışmaya başladık. Ama gerçekten fena bağırıyorduk. O da sinirli olduğu için normalde alttan alınan,çok konuştuğu için ‘bununla uğraşılmaz’ diyerek uğraşılmayan biri. Ama bu sefer onu alttan almadım,o bağırdıkça bende bağırdım. Kaba bir insan fakat dinine,Allah’a çok bağlı. Haksızlık yapacak biri değil fakat tartışmanın sonunda yeter diye bağırıp kollarını kaldırdı. Ben o ara ona dönük değildim. Yeter dedikten sonra üzerime çay geldiğini gördüm. Üstüm ıslaktı. Aramızdaki bir arkadaşın ayağı yanmış. (Çay yeni konmuştu. Bardak çok büyük ve sıcaktı) bunu fırlatır fırlatmaz aşağı indi. Bende o gerizekalı bana çay mı fırlattı dediğimi hatırlıyorum. Sonrasına kırık bardakları topladılar. Ben ve ayağı yanan kız içer geçtik. Ona krem sürdük. Kavga ettiğim çocuk aşağıdna gelip sadece ayağı yanan kızdan özür diledi benden dilemedi. Ve ben haklıyım,bana yüksek geleni asla alttan almam dediğini duydum. Neyse ben bunu idareye başta taşımayacaktım. Fakat sonrasında gelip bana bir açıklama,özür va dilemediği için içten içe sinirlendim kinlendim ve idareye taşıdım. Ağlarken tutanak tutturdular bana. Tutanak biraz taraflı bir tutanakmış. Hep beni savunmuş. Fakat ben tartışmayı benim başlattığımı ve benim de bağırdığını söylemiştim. Neyse bu adamın yerini değiştirdiler. Disiplin soruşturması açılacakmış. Sonrasında yeminler etmiş çayı fırlatmadım,yanlışlıkla kolumu kaldırırken döktüm çay da onun üzerine geldi demiş. Fakat bunu ben bilemezdim. Mahkeme değilim sonuçta niyetin sorgulayacak olan ben değilim. Fakat o kadar vicdanım sızlıyor ki yanlışlıkla yapmış olsa bile kolunu kaldırtıp bağırtacak hiçbir şey yapmamıştım. Normalde de sevdiğim bir insandı. Yeri değiştiği için beraber çalıştığımız arkadaşlar da biraz bana tavır koydu. O öyle biri değil bilerek fırlatmamıştır,Tutanak doğru değil,sende bağırdın,senin de suçun var dediler. Bende “olayı kendi anladığım gibi anlattığımı,gerisine karışmadığımı” söyledim sizce haksızlık mı yaptım?