• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İşin içinden çıkar mısınız? Bir kayınvalide problemi

erkek olmak ne güzel ya. altlı üstlü iki konu var bugün. ikisinde de adamların anaları tımarhanelik ve gelinlere eziyet ediyor. ama beyefendiler hiç bulaşmıyorlar, hiç karıma yazıkmış en azından bir sınır çekeyim demiyorlar. karıları saç baş yoluyor. ne güzel hayat ya.

öncelikle acil şifalar dilerim. umarım bu olay sadece sizin gözünüzün açılması için bir işaret olarak gelmiştir ve gerçek bir sorun yoktur. lütfen unutmayın, "ben çekerim bu zamana kadar alıştım artık" diye de düşünmeyin, çocuğunuzun sizden başka kimsesi yok. bu kadar basit bir olayda bile elini taşın altına koyamayan adam o çocuğa tek bakmaz. lütfen kendiniz ve çocuğunuz için vücut ve mental sağlığınızdan ödün vermeyin. paşayı alın yanınıza, anne oğul güzel vakit geçirin. mıymıy babası olmadan çok daha rahat edeceğinize şüphem yok.
Saç baş yolanlardan biri benim. Başlıkta kayınvalideyi görünce hemen geldim 🙈
@FloppyDisk çok çok güzel bir bayram tatili geçir sonra da sonuçlarını tertemiz olduğunu öğren inşallah 🙏🏻 her şeyden önce kendi sağlığın sakın unutma.
 
Saç baş yolanlardan biri benim. Başlıkta kayınvalideyi görünce hemen geldim 🙈
@FloppyDisk çok çok güzel bir bayram tatili geçir sonra da sonuçlarını tertemiz olduğunu öğren inşallah 🙏🏻 her şeyden önce kendi sağlığın sakın unutma.

sizin konunuzu okurken inanılmaz sinirlendim anlatamam. siz adama verilebilecek en güzel cevapları vermişsiniz bir de. ben yerinizde olsam her lafında donakalırdım (ki telefonu bırakıp tavana baktım okurken her adamın hadsizliğine) bir hafta sonra duşta şampuan şişeleriyle kavga ederken bulabilirdim ancak sizin şıp diye söylediğiniz cevapları. Öyle bir adamla savaş yerinde gibi yaşamak korkunç olmalı ama siz hiç kendinizi ezdirmemişsiniz cidden tebrik ederim. Hem size hem bu konu sahibine (bu adamlarla nasıl olur bilmiyorum ama Allah büyüktür) tez zamanda ferahlıklar dilerim
 
sizin konunuzu okurken inanılmaz sinirlendim anlatamam. siz adama verilebilecek en güzel cevapları vermişsiniz bir de. ben yerinizde olsam her lafında donakalırdım (ki telefonu bırakıp tavana baktım okurken her adamın hadsizliğine) bir hafta sonra duşta şampuan şişeleriyle kavga ederken bulabilirdim ancak sizin şıp diye söylediğiniz cevapları. Öyle bir adamla savaş yerinde gibi yaşamak korkunç olmalı ama siz hiç kendinizi ezdirmemişsiniz cidden tebrik ederim. Hem size hem bu konu sahibine (bu adamlarla nasıl olur bilmiyorum ama Allah büyüktür) tez zamanda ferahlıklar dilerim
Böyle cevaplar vermeyi öğrenmem 7 yılımı aldı ve bu sürede oldukça yıprandım tabi. Duanıza amin diyorum inşallah yüreğimiz ferahlar 🙏🏻
 
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Akşam ağrılarım olduğu için yazamadım. Eşimle de kızgınım, paşanın iş stresi varmış vs…

kendimi önemsiz gibi hissediyorum. Gece de sakin konuştuk. Son çırpınışlarım. Ben dilenci gibi ilgi dileniyorum. Yarın kapıyı yüzüne açmadığımda tüm herşeyi yapmıştım demek istiyorum. İçimde sevgi var… tatil konusunu tekrar açmadım, sakineştiğinde konuşacağız. Ama kafamda bazı şeyler oturuyor. Hani insan birinin yüzünü görmek için bazı şeyler olmalı ya bu oluyor hayatımda… son kredilerini kullandı… Söz verdi düzelecekmiş
 
Hatta o 3 kisilik yeride zor bulduk baska yokmus desinler direkt kv bende geleyim demeden
Aslında açıkça ailecek gitmek istiyoruz demeleri gerekiyor ki bir daha böyle buna benzer beklentisi olmasın kv kişisinin. Ancak hanımefendinin eşi anne ve ailesi arasında ki sınırları çizememiş. Bu saatten sonra da çok zor görünüyor.
 
Aslında açıkça ailecek gitmek istiyoruz demeleri gerekiyor ki bir daha böyle buna benzer beklentisi olmasın kv kişisinin. Ancak hanımefendinin eşi anne ve ailesi arasında ki sınırları çizememiş. Bu saatten sonra da çok zor görünüyor.
Yıllardır Onsuz gidiyoruz zaten, hatta geçen yıl bayram tatilinde de gitmiştik. Bu sefer gitmek istemiyor… ki ihtiyacım var. Geçen sene 2 gün kalıp gitmişti bizde bayramın son iki günü tatile gitmiştik. O zaman söyledi haberi var. İstese bir şekilde konuşabiliyor.
 
Yıllardır Onsuz gidiyoruz zaten, hatta geçen yıl bayram tatilinde de gitmiştik. Bu sefer gitmek istemiyor… ki ihtiyacım var. Geçen sene 2 gün kalıp gitmişti bizde bayramın son iki günü tatile gitmiştik. O zaman söyledi haberi var. İstese bir şekilde konuşabiliyor.
Eşinize çok sinir oldum. Ben yerinizde olsam sizin kadar sakin kalamazdım.
 
Eşinize çok sinir oldum. Ben yerinizde olsam sizin kadar sakin kalamazdım.
Sakin değilim aslında, fırtına öncesi sessizlik gibi birşey var içimde…
——————————-
çok dik dura dura, şuan drama queen gibi hissediyorum. Bu halimi de sevmedim.

Son yıllarda çok şey katettim aslında. Yaşım 40 geçtiğini oğlum duydu, ilk dalga geçmişti. Yaşlısın anne artık diye… sonra üzüldüğümü anladı ; evet büyüdün ama çok şey öğrendin, bak artık araba kullanıyorsun, gözlük istemedin gittik lazer oldun, güzel yemekler yapıyorsun, herşeyi tek başına yapabiliyorsun dedi🫣.

Mesela hastaneye eşimi sürüklüyorum. Yada ondan istiyorum bazınşeyleri. Bunu yapamadığımdan değil, eşime eskisi gibi ihtiyacım yok biliyorum. Tamamen kopmak istemiyordum, şimdi de duygusal kopuş hissediyorum. Geçicimi kalıcı mı bilmiyorum. İçimde bir yerlerde umut var, yada sadece konfor alanından uzaklaşmaktan korkuyorum, bilmiyorum.
 
Sakin değilim aslında, fırtına öncesi sessizlik gibi birşey var içimde…
——————————-
çok dik dura dura, şuan drama queen gibi hissediyorum. Bu halimi de sevmedim.

Son yıllarda çok şey katettim aslında. Yaşım 40 geçtiğini oğlum duydu, ilk dalga geçmişti. Yaşlısın anne artık diye… sonra üzüldüğümü anladı ; evet büyüdün ama çok şey öğrendin, bak artık araba kullanıyorsun, gözlük istemedin gittik lazer oldun, güzel yemekler yapıyorsun, herşeyi tek başına yapabiliyorsun dedi🫣.

Mesela hastaneye eşimi sürüklüyorum. Yada ondan istiyorum bazınşeyleri. Bunu yapamadığımdan değil, eşime eskisi gibi ihtiyacım yok biliyorum. Tamamen kopmak istemiyordum, şimdi de duygusal kopuş hissediyorum. Geçicimi kalıcı mı bilmiyorum. İçimde bir yerlerde umut var, yada sadece konfor alanından uzaklaşmaktan korkuyorum, bilmiyorum.

lütfen şu anda ana konuna odaklan. sorunlarını tek tek çözmeye çalış. şu anda öncelikli olan sağlığın. erkekler gelir ve geçer, sağlığın sana kalacak. bu yüzden öncelikle sağlığından emin ol ve geri kalanını iyi haberi aldıktan sonra tek tek çözersin.
bu arda her kanaldan bize ne kadar güçlü olduğumuz ya da güçlü olmamız gerekliliğini aşılayıp duruyorlar ama zorunda değiliz. şu anda yıkılmak istiyorsan yıkıl.
 
lütfen şu anda ana konuna odaklan. sorunlarını tek tek çözmeye çalış. şu anda öncelikli olan sağlığın. erkekler gelir ve geçer, sağlığın sana kalacak. bu yüzden öncelikle sağlığından emin ol ve geri kalanını iyi haberi aldıktan sonra tek tek çözersin.
bu arda her kanaldan bize ne kadar güçlü olduğumuz ya da güçlü olmamız gerekliliğini aşılayıp duruyorlar ama zorunda değiliz. şu anda yıkılmak istiyorsan yıkıl.
Harikasın… ne kadar da haklısın. Aman çocuk etkilenmesin aman ailem duymasın, aman güçsüz görünürsem yıkarlar derken içten yıkılıyorum.
 
Harikasın… ne kadar da haklısın. Aman çocuk etkilenmesin aman ailem duymasın, aman güçsüz görünürsem yıkarlar derken içten yıkılıyorum.

sizi hem endişelndirecek hem de rahatlataxcak bi şey diyeyim mi? konuşmalarına bakılırsa çocuğunuz ergen ya da ergenlik eşiğinde ve o zaten her şeyin farkında. o yüzden şu anda çocuğun etkilenmesini bir kenara bırakın. hele ki ailenizin duymasını bir kenara bırakın ve kendinize iyi gelecek şeyler yapın.
 
sizi hem endişelndirecek hem de rahatlataxcak bi şey diyeyim mi? konuşmalarına bakılırsa çocuğunuz ergen ya da ergenlik eşiğinde ve o zaten her şeyin farkında. o yüzden şu anda çocuğun etkilenmesini bir kenara bırakın. hele ki ailenizin duymasını bir kenara bırakın ve kendinize iyi gelecek şeyler yapın.
Arttırıyorum, çocuk kendi kendine anlamlar yüklemesin diye olan biteni söylemek lazım. Böyleydi bu oldu, kesin bir şey yok sadece doktordan haber bekliyoruz demek gizlemekten daha faydalı. Koyun can derdinde kasap et derdinde, anam üzülsün mü diyor ezik. Evet anan üzülsün, sen de defol git onunla üzül, karım anneme hizmet etmedi yüz çevirdi diye karalar bağla. Evlilik iyilikte sağlıkta, iyi günde kötü günde eşini yalnız bırakmamak korumak kollamaktır.
 
Sakin değilim aslında, fırtına öncesi sessizlik gibi birşey var içimde…
——————————-
çok dik dura dura, şuan drama queen gibi hissediyorum. Bu halimi de sevmedim.

Son yıllarda çok şey katettim aslında. Yaşım 40 geçtiğini oğlum duydu, ilk dalga geçmişti. Yaşlısın anne artık diye… sonra üzüldüğümü anladı ; evet büyüdün ama çok şey öğrendin, bak artık araba kullanıyorsun, gözlük istemedin gittik lazer oldun, güzel yemekler yapıyorsun, herşeyi tek başına yapabiliyorsun dedi🫣.

Mesela hastaneye eşimi sürüklüyorum. Yada ondan istiyorum bazınşeyleri. Bunu yapamadığımdan değil, eşime eskisi gibi ihtiyacım yok biliyorum. Tamamen kopmak istemiyordum, şimdi de duygusal kopuş hissediyorum. Geçicimi kalıcı mı bilmiyorum. İçimde bir yerlerde umut var, yada sadece konfor alanından uzaklaşmaktan korkuyorum, bilmiyorum.
Yaşlarımız aynı sayılır.
Çok iyi anlıyorum sizi😕İçininizde ki kırgınlık gibi hissediyorum. Çünkü şu an tam ihtiyacınız varken yanınızda olmayacaksa ne zaman olacak sorguluyorsunuz haklı olarak.
Ama kırk yaşından sonra birilerinin onayını/ iznini almak istemek çok zor değil mi? Bunu eşinizle konuştunuz mu?
Bakın sizi doldurmak için söylemiyorum. Geçen gün takvime bakarken kurban bayramı tatilinin 9 gün olduğunu hatırladım, önümüzde ki bayram izin çok az malum. Hemen tatil için program yaptım, eşimi aradım, sadece ona dedim ki Fethiye mi Datça mı tercihin var mı? ( açıklama yapmama gerek yok, başka tatil olmadığını biliyor ) farketmez dedi. O gün iki saat geçmedi yaptım Rez. Akşam söyledim tatile gidiyoruz diye. Annesi ile eşim harici ilgilenen yok başka çocuğu var ama eşim hep ilgilenir her türlü ihtiyacı ile. Alt katımızda. Bana dese ki annemi bırakamam o da gelsin yada izin alamam ws ki zaten böyle bir şey söyleyemez. İnanın tepkim çok sert olurdu.
Eşim hiç tatil programı yapmaz ama ben yaparım o da bana uyar demek istediğim bu.
Ama tersi olsa bu yaştan sonra çocuk gibi anasının ağzına bakan koca çekemezdim sanırım yaa😢
 
sizi hem endişelndirecek hem de rahatlataxcak bi şey diyeyim mi? konuşmalarına bakılırsa çocuğunuz ergen ya da ergenlik eşiğinde ve o zaten her şeyin farkında. o yüzden şu anda çocuğun etkilenmesini bir kenara bırakın. hele ki ailenizin duymasını bir kenara bırakın ve kendinize iyi gelecek şeyler yapın.

Arttırıyorum, çocuk kendi kendine anlamlar yüklemesin diye olan biteni söylemek lazım. Böyleydi bu oldu, kesin bir şey yok sadece doktordan haber bekliyoruz demek gizlemekten daha faydalı. Koyun can derdinde kasap et derdinde, anam üzülsün mü diyor ezik. Evet anan üzülsün, sen de defol git onunla üzül, karım anneme hizmet etmedi yüz çevirdi diye karalar bağla. Evlilik iyilikte sağlıkta, iyi günde kötü günde eşini yalnız bırakmamak korumak kollamaktır.
Oğlum 9 yaşında kanserin kötü bir hastalık olduğunu yeni öğrenmiş, sigara içenler kanser olup ölüyor diyor. Ölümden korkuyor. Anne 100 yaşına kadar yaşarız vs gibi konuşuyor. sık sık her fırsattta ölüm kalım vs… birde nine hanım her seferinde çocuğu darlıyor, öleceğim ben üzülür müsün vs gibi… sonuç çıkınca süreci bilecek ama bekleme sürecini temiz atlatsın istiyorum.

Kötü sonuç olursa okuldaki Pdr ve psikologtan yardım alırım. Halası öldüğünde çok destekleri oldu. Rahat atlatmıştık.

O kısım sonraki aşama.. şimdi kafayı rahatlatmam lazım. İşlerim şuanda hafif çok şükür. Projelerimi vaktinden önce bitirdim. Ramazandan sonra devreye alacağım için beklemedeydim. Kalan eğitimlerimi tamamlıyorum ve roman ve kitap okumaya başladım. bir kitabı bitirdim, daha önce okumuş unutmuştum. Tekrar okudum 🤭
 
Oğlum 9 yaşında kanserin kötü bir hastalık olduğunu yeni öğrenmiş, sigara içenler kanser olup ölüyor diyor. Ölümden korkuyor. Anne 100 yaşına kadar yaşarız vs gibi konuşuyor. sık sık her fırsattta ölüm kalım vs… birde nine hanım her seferinde çocuğu darlıyor, öleceğim ben üzülür müsün vs gibi… sonuç çıkınca süreci bilecek ama bekleme sürecini temiz atlatsın istiyorum.

Kötü sonuç olursa okuldaki Pdr ve psikologtan yardım alırım. Halası öldüğünde çok destekleri oldu. Rahat atlatmıştık.

O kısım sonraki aşama.. şimdi kafayı rahatlatmam lazım. İşlerim şuanda hafif çok şükür. Projelerimi vaktinden önce bitirdim. Ramazandan sonra devreye alacağım için beklemedeydim. Kalan eğitimlerimi tamamlıyorum ve roman ve kitap okumaya başladım. bir kitabı bitirdim, daha önce okumuş unutmuştum. Tekrar okudum 🤭

bence kendi keyfinize bir yer seçin ve eşinize "buraya gitmek istiyorum. sen geliyor musun?" diyin. gelirse kendisi annesi ile olan süreci ayarlar. gelemzse de keyfi bilir. siz tatildeyken yine annesine açıklama yapmak zorunda kalacak zaten. tatildeyken alırısınız telefonunuzu sessize ve kafanızı dinlersiniz.
ama yerinizde olsam eğer eşiniz bu tatile gelmezse ailenize bu durumu bi çıtlatırdım. "ben tek başıma gidiyorum ve o gelmiyor. şu anda ne olup bitiyor bilemiyorum ama düşüneceğim" derim. kan kusup kızılcık şerneti içmenin bir manası yok. aileniz de her şeyin güllük gülistanlık olmadığını bilsin ve arkanızda dursunlar.
sizin bu yaptığınızı annem yapardı ve annem günün birinde boşanacağını söylemekte zorlanmıştı çünkü ebeveynlerine öyle iyi rol yaptı ki her şeyin yolunda gittiğini zannediyorlardı. uzunca süre aslında uzunca zamandır yolunda olmadığını açıklamakla uğraştı bi de.
 
Rutin kontroller sonucunda göğüsde kitle tespit edildi, dün biyopsi oldum. Biyopsi sonucunu bekleyeceğim. Tahmin edersiniz ki çok gerginim. Bayram da seyahate çıkmak , mini tatil istiyorum. Sonuç bayramdan sonra çıkacakmış.
Çok geçmiş olsun🙏35 yaşımdayken aynı süreci yaşadım, irili ufaklı kitleler dışında başka sorunlar da vardı ama doktorum kadınların büyük çoğunluğunun kistik meme yapısına sahip olduğunu korkmamam gerektiğini söylemişti, inşallah sizde çıkan kitle de fibrokist çıkacaktır🙏

Ağrılarınız oluyormuş fibrokist de hem memede hem de kolda ağrı yapıyor, menopoz sonrası düzeliyormuş doktorum öyle söylemişti, benimki gerçekten menopoz sonrası düzeldi ne ağrı ne başka bir sıkıntı kalmadı.


Ama bize Kvalide gelecekmiş, geleceğim yatmaya dedi yani… eşim söylersek gideriz diyor ama ben ailem duysun istemiyorum, sonuç çıkınca söylerim şuan hepsi strese girer, annemin ve babamın sağlık sorunları var. Kvalide duydu mu kulaklarına gider…

Kısacası çıkar yol bulamadım. Deniz havası almayı, elimde kitapla kahve içmeyi istiyorum. Kaos olmasın sadece eşim, oğlum ve ben…

Af buyurun diğer yorumlar gibi bende eşinize yükleneceğim, sonucu beklerken doktorunuz ne kadar rahatlatmaya çalışsa da bir yanınız acaba kötü huylu bir kitle mi diye endişe ediyor, gerginliğinize endişenize ortak olup annesine biz tatile gidiyoruz demek bu kadar zor olmamalı, ki haftada 2 gün görüştüğünüz birinin bayramda yatılı gelmesi de her bayram yatılı gelmesini kabul etmeniz de mantıksız.

Aman annem üzülmesin kırılmasın derken sizi üzüyor, zeytinyağ gibi su üzerine çıkmak için de iş stresini ortaya atmış, bazı erkeklerin baskın gelme metodu bu, ben senden daha kötüyüm savunmasıyla saldırıya geçiyorlar, kendilerinin parmağına diken batsa binbir naz niyaz yapıyorlar.

Kaldı ki sağlık sorununuz olmasa bile bayramda kafa dağıtmak için tatile gitmek hakkınız, insan bütün kış iş stresi, gündelik hayat stresi, çoluk çocuğun koşturmacası vb derken bir ara verip bedenini de zihnini de dinlendirmek istiyor.

Eşinize resti çekin ya annesine biz evde yokuz desin veya alın çocuğunuzu siz gidin tatile, o da annesini yatılı mı ağırlayacak, iş stresini mi dağıtacak ne yaparsa yapsın.

Siz de bundan sonra annesini bayramlarda yatılı almaya tamam demeyin, siz sustukça devamı gelmiş.
 
"birde nine hanım her seferinde çocuğu darlıyor, öleceğim ben üzülür müsün vs gibi…"

Bu bile kadını boğazla- ÖHÖM kadınla görüşmemek için tek başına bir sebep. O çocuk ne olur ya böyle laflar işite işite? Çocukken duyduğumuz hiçbir söz çıkmıyor ki aklımızdan. Bayram seyran değil hiç görüşmemek lazım böylesiyle. ayyyyy şiştim
 
"birde nine hanım her seferinde çocuğu darlıyor, öleceğim ben üzülür müsün vs gibi…"

Bu bile kadını boğazla- ÖHÖM kadınla görüşmemek için tek başına bir sebep. O çocuk ne olur ya böyle laflar işite işite? Çocukken duyduğumuz hiçbir söz çıkmıyor ki aklımızdan. Bayram seyran değil hiç görüşmemek lazım böylesiyle. ayyyyy şiştim

o kısım zaten en kötüsü. çocuğum yok diye o kısma bi şey demek istemedim ama muhtemelen benim yanımda yapılsa "hayırlısıyla ne zaman?" derdim.
 
Back
X